18.01.2018

[131] Madame Connasse ,,Suka śmieje się ostatnia"

Uwielbiacie przeglądać memy w internecie? Spędzacie na wyszukiwaniu ich niezliczone godziny? Czarny humor to humor w którym dobrze się czujecie? A może lubicie wpisy z przymrużeniem oka? Jeżeli choć na jedno z tych pytań odpowiedzieliście twierdząco to koniecznie przejdźcie do recenzji, jeśli nie to może warto spróbować? ;) Obiecuję Wam, że ta książka nie jest tym czego się można spodziewać, a zaraz opowiem Wam dlaczego...

,,Może sprawiam miłe wrażenie, ale w wyobraźni uśmierciłam cię już TRZY RAZY."



BRUTALNA PRAWDA
Pani Suka to hit francuskiego facebooka, który w postaci książki zagościł w Polsce. Książka zawiera "mądrości" na każdy temat. Te riposty zdecydowanie powinny znaleźć miejsce w słowniku największych suk, ale też zwykłych kobiet, które czasem chcą pokazać pazura. Jak to we wstępie napisała autorka: ,,Prawdziwa suka ma zawsze coś do powiedzenia".

WREDNE KOBIETY TO... PO PROSTU KOBIETY
Każda z nas ma w sobie mniejsze lub większe pokłady zła i sarkastyczną stronę. Nie ma w tym nic złego, takie po prostu jesteśmy. Niby nic nas nie obchodzi, ale mamy ochotę udusić, gdy zobaczymy dziewczynę w tej samej bluzce co my, zwłaszcza, gdy lepiej się prezentuje albo potrafimy stoczyć krwawy bój o ostatnią parę przecenionych butów. Taka natura ;). Ta książka w jakiś sposób pokazuje jedną z naszych stron, ale nie w sposób tekstu, a ku mojemu zaskoczeniu, ciekawych, zabawnych cytatów/ripost. Pokażę Wam zaraz moje ulubione.

OPRAWA GRAFICZNA
Jak dla mnie taka forma książki jest świetna! Cieszę się, że jest to tak ładnie i estetycznie wykonane. Do tego książka ma malutki rozmiar, nieco mniej niż A5 (coś na styl kieszonkowej wersji zwykłej książki), więc bez problemu zmieści się do każdej torebki, plecaka i będzie umilać chwilę pomiędzy jakimś spotkaniem, jazdą autobusem czy nawet w drodze. 









PODSUMOWUJĄC
Suka śmieje się ostatnia to książka, którą należy traktować z przymrużeniem oka, ale też taka, która zapewni wiele rozrywki i utwierdzi nas w tym, że jednak mamy coś ze stereotypowej suki. Ja jestem osobą , która na memach z internetu potrafi spędzić wiele godzin, dlatego książka bardzo przypadła mi do gustu. Uwielbiam ironię, sarkazm i czarny humor, więc bezproblemowo odnalazłam się w tych sentencjach. Osobiście książkę polecam każdemu, jest świetna!

OCENA: 10/10 (arcydzieło)


Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję:


Premiera książki była wczoraj. Macie zamiar uzupełnić swoje zbiory o tak specyficzną książkę? Koniecznie dajcie znać. I napiszcie czy sentencje ze zdjęć Wam się spodobały... ;)

P.S. Jest to wyjątkowy post, bo już dwusetny!!! 




27 komentarzy:

  1. Hahaha, naśmiałam się czytając parę tekstów. Uwielbiam czarny humor i myślę, że to coś w sam raz dla mnie, jednak pewnie po to nie uda mi się sięgnąć w najbliższym czasie ;)
    Pozdrawiam,
    Weronika z https://recenzuje-od-ksiazki-strony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z taką książką, dlatego jestem jej bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa pomysłowo, ale czy się skusze - nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się do niej przekonać, na zdjęciach prezentuje się fajnie, ale to co zawiera jest w sieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak, ale w języku francuskim... Na palcach jednej ręki jestem w stanie policzyć cytaty, które wcześniej widziałam w sieci, a znalazły się w książce.

      Usuń
  5. Ja wlasnie czytam! Jest świetna i przezabawna. Trzeba podejść do tego z dystansem.

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, ja to chcę!!! I tak jestem wredna z natury, a jak w moje ręce wpadnie coś takiego to już w ogóle. A, i do tego feministka. Także bójcie się ludzie jak to dorwę!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia bardzo mnie rozśmieszyły, myślę, że się zaopatrzę w tę książkę! :D

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama wprost krzywi się na takie sentencje, a mi się bardzo podobają i potrafią mnie rozbawić. Nie wiem, czy to wynika z różnicy pokoleń? W każdym razie sądzę, że książka nadaje się dla mnie. Na ogół jestem miła, ale jak kogoś nie lubię i mam ku temu dobre powody, to potrafię być okropna i złośliwa.
    Pozdrawiam.

    lika-in-the-world-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie, bo moja tak samo. Mamy całkowicie inne poczucie humoru... Być może jak napisałaś to różnica pokoleń. Ciężko stwierdzić.

      Usuń
  9. hahahaha mega i wam raz dla mnie!!! hahahah bede jej szukac w empiku :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpuszczę sobie. Nie sądzę, żeby ta książka przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć nie jestem człowiekiem Internetu i raczej nieczęsto przeglądam memy, to moja sarkastyczna i złośliwa strona jest bardzo silna. Już po Twoich zdjęciach tej książki widzę, że jest to coś dla mnie - coś, co na pewno by mnie rozbawiło lub chociaż dałoby mi kilka pomysłów na cięte riposty ;)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja pomysłów przez nią mam dużo i już nie mogę się doczekać kiedy nadejdzie okazja, by je wykorzystać... :p

      Usuń
  12. Ksiązka mega <3 co prawda czytalam ją ze zdjęć wysyłanych przez ciebie no ale zawsze cos :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaah no :p Nie miałam pojęcia, że dalej czytasz bloga xD

      Usuń
  13. Zalatuje słabym klimatem feminazi. Bardzo słabe i sztampowe teksty, z niektórymi już nie raz się w necie spotkałam. A poza tym co to ma wspólnego z czarnym humorem? Bo ja ani grama dobrego, ciężkiego czarnego humoru tam nie ujrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny humor to humor nie tylko groteska, ale też absurd, a z nim się tutaj spotkasz... I nigdzie nie napisałam, że to jest ciężki czarny humor.

      Usuń
  14. Zaciekawiła mnie kilka tekstów dlatego już zamówiłam te książkę 😉

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥