21.12.2015

DIY-prosta i ładna kartka świąteczna 3D ! :)

Cześć :). Jak widzicie mam posta,których dawno nie było (a raczej prawie wogóle nie było xDD). No cóż,mam nadzieję,że się spodoba,a ja już szykuję kolejny DIY,które dodam podczas świąt.Ogólnie czuję się bardzio zmęczona,bo miałam dzisiaj na 17** w szkole jasełka i po prostu padam,ale dla Was się ''poświęcę'' i napiszę post.Tak na marginesie jasełka wyszły świetnie! Ten nastrój (było ciemno),na auli poprzyczepiane do okien lampki i na gazetce... Wyszło super! Jestem zadowolona  z całego przedstawienia,byłam aniołkiem... ;) Dobra,ale już przejdźmy do DIY,zapraszam!





Najpierw rzeczy,które będą potrzebne :
-biała techniczna kartka (A4)
-kolorowa kartka
-malutki obrazek (głowny motyw na kartce)
-gąbka (mała) do mycia naczyń
-klej (najlepiej magik w tubie,lub jakiś inny,ale mocny)
-nożyczki
-ewentualnie jakiś szablon napisu ''wesołych świąt''
-ozdoby

Jak zrobić kartkę?
Będę to opisywać w punkatch a pod spodem zdjęcia,mam nadzieję,że wszystko będzie zrozumiałe.

1.Najpierw kartkę białą techniczną składamy na pół (w zależności jak chcemy aby kartka się otwierała).Kolorową kartkę składamy na pół,później odcinamy połowę i z pozostałości lekko są zmiejszamy,aby pozostało trochę białej obwódki,jak nakleimy na białą kartkę (lepiej widać to na zdjęciu!).



2.Następnie przygotowujemy sobie główny obrazek na kartkę.Mozna go narysować a można wydrukować i pokolorować.Oczywiście według własnej woli,ja jeden wydrukowałam(na jedną kartkę),a drugi sama namalowałam (na drugą kartkę).

(mikołaj-drukowany;a mikołaj w wieńcu-rysowany)



3.Przygotować sobie jakieś napisy z tekstem ''wesołych świąt'' oraz elemnty,które mają być jeszcze 3D.



4.Teraz kolej na gąbkę do mycia naczyń.Trzeba ją pociąć na kwadraciki i odciąć ten chropowaty spód(ja pocięłam całą gombkę,choć tyle nie potrzebowałam,to zależy od wielkości przedmiotów naklejanych na kartkę,więc Wam też może nie być tyle potrzebne).Na koniec można też zmiejszyć wielkość kawadracików,aby elementy mnie odstawały lub zmiejszyć rozmiar kwadracika.

( seria zdjęć,która powinna to lepiej wyjaśnić niż moje słowa)











5.Teraz obracamy główny obrazek,który będzie na kartce do tyłu.Najpierw poelcam sobie rozmieścić gąbkę,a później przyklejać.Na środku też trzeba położyć gąbkę,aby się obrazek nie zapadał w środku.Naklejamy na niego klejem gąbkę,a następnie drugą stronę (wszystkie kawałki) i naklejamy na kartkę.





(powinno mniej więcej to wyglądać tak,że gąbki nie widać jeżeli nie przechyli się kartki)



6.Następnie naklejamy napis,jeżeli chcemy aby był też 3D to musimy gąbkę dopasować do jego wielkości,aby nie wystawała.I możemy ozdobić według uznania (ja na pierwszą kartkę nakleiłam śnieżynki).







7.Na końcu można dokleić wydrukowane do środka życzenia i się podpisać lub własnoręcznie coś napisać.

8.I koniec :).

(tutaj moje dwie kartki na zajęcia techniczne,mieliśmy dowolny sposób wykonania,więc chciałam coś fajnego zrobić ^^)











Efekt końcowy obu kartek:



Wydaje mi się,że kartki ładnie się prezentują ;).

Zamierzacie zrobić swoje kartki? Jak Wam podobało się DIY? Coś było niezrozumiałe (można napisać w komentarzu to wyjaśnię ;) !) ?

~Jabłuszkooo





12 komentarzy:

  1. całkiem fajny pomysł. Ja takie "podwyższenie" robiłąm zawsze z kartek. Skłądało się je w sprężynkę i podklejało element ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne DIY :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w gimnazjum robiłam takie kartki, również wyszły mi tak świetnie jak tobie!
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na kartkę bożonarodzeniową! :)
    U mnie już za niedługo, dziś albo jutro pojawią się ręcznie robione przeze mnie i moją przyjaciółkę kartki świąteczne.
    Gorąco zapraszam!!
    Z okazji nadchodzących świąt życzę Ci zdrowia, mnóstwo radości, aby spełniły się wszystkie, nawet te najskrytsze marzenia, aby Nowy Rok przyniósł ze sobą wiele miłych chwil, sukcesów i aby każdy kolejny dzień zostawiał po sobie miłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! I ja również życzę wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  5. Boskie kartki :). Czekam na kolejne diy. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje :* Masz może ochotę odpowiedzieć na LBA ode mnie :)? Byłoby mi miło.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, też tak kiedyś robiłam :D
    Urocze kartki ♡
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe komentarze!Do każdego zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Proszę, przeczytaj te kilka zdań! Nie odpowiadam na spam, a jeżeli AŻ tak Ci się spieszy, to przeczytaj chociaż kawałek posta. Wchodzę w każdy link bloga pozostawiony w komentarzu, jeżeli nie jest spamem.
NIE przyjmuję nominacji do LBA i TAGÓW!!!

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!!! ♥