06.03.2016

DIY- ruloniki na każdy dzień :)

Cześć :). 
Na dzisiaj przygotowałam DIY. Ale tak na wstępie,jak widzicie zmiany na blogu ciągle trwają,ale planuję już wkrótce je zakończyć (o czym Was poinformuję ;) ).Ankieta jest już zamknięta,ale wyniki przez jakiś czas zostawię,abyście zobaczyli co najchętniej czytacie :). Jest to ważna informacja dla mnie :). Ale już bez przedłużania,czas przejść do DIY :).



-długopis
-nożyczki
-taśma klejąca
-kredki (4 kolory)
-notatnik (kartki) lub zwykłe białe
-odrobina chęci :)



1.Wyrwać z notatnika kartki,jak widzicie moje są specyficzne bo mają takie paski (dziennik powinien być przeznaczony do nauki słówek,ale ja robię z nim różne rzeczy xD) jeżeli chcecie to możecie użyczyć zwykłych białych kartek,które odpowiednio sobie poucinacie.


2.Białą część (u mnie) należy pomalować na jeden z kolorów,aż te kartki są dwustronne to z każdej strony malujemy na dany kolor.Ja wybrałam 4,które mogą oznaczać różne rzeczy (o tym niżej).A następnie wycinamy obramówkę (tylko w notatniku lub według waszych schematów).




3.Gdy mamy już wszystkie pomalowane i wycięte,dzielimy je na dwie części,tak aby po jednej stronie było pomalowane,a po drugiej białe (u mnie żółte), patrz na zdjęcia poniżej...



4. Kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić jest podzielenie karteczek na części,i to zależy tylko i wyłącznie jakiego rozmiaru je chcecie. Ja dzieliłam co trzy linijki.



5.Na każdej z karteczek coś piszemy,oczywiście każdy kolor oznacza co innego ( na koniec tego posta,napiszę co można pisać na takich karteczkach,więc zanim zaczniecie możecie zasugerować się moimi propozycjami).




6.A teraz najlepsza część,czyli ZAWIJANIE! Każdą karteczkę zawijamy w rulonik,a na końcu przyklejamy małym kawałkiem taśmy klejącej,nie za dużym aby łatwo było otworzyć rulonik ;).




7.Takie ruloniki można włożyć do jakiegoś pojemniczka lub słoiczka (oczywiście przyozdobionego) i dać komuś w prezencie :). Ja te ruloniki dałam swojej przyjaciółce,aby codziennie sobie je otwierała,oczywiście aby jej nie kusiło stworzyłam mini instrukcję obsługi... :P


I KONIEC :D.

A teraz co można napisać w  takim ruloniku? Odpowiedzi jest wiele...Ja przynajmniej miałam moc pomysłów co można dać :) I oto Wam je przedstawię.
~swoje lub czyjeś zalety (jeżeli komuś dajesz w prezencie) i w smutny dzień jedną wyjąć-przeczytać i poczuć się lepiej,jeżeli masz problem ze swoimi zaletami to poproś kogoś o pomoc (np.rodziców) albo napisz zalety przyjaciółki/przyjaciela za co ją/jego lubisz
~złote myśli- każda na jeden dzień,która natchnie nas albo poprawi humor,kategorie mogą być przeróżne,np. przyjaźń,o życiu,radość,sukces
~pomysły postów na bloga (dla blogera)- masz dużo pomysłów i nie wiesz co napisać? Szkoda by zmarnować jakikolwiek pomysł! Wypisz je w rulonikach i losuj po dwa w tygodniu i realizuj tematy z  ruloników na blogu,w ten sposób wykorzystasz każdy pomysł!
~dawkę mądrości (a czasami głupoty) -czyli coś w stylu ,,czy wiesz,że..'' lub jakieś dowcipy.Np. ,,czy wiesz,że... kobiety podświadomie na swojego przyszłego partnera szukają kogoś podobnego do swojego ojca?'' ; ,,czy wiesz,że... temperatura wewnątrz pioruna osiąga 15 tysięcy stopni Celsjusza?''; ,,czy wiesz,że ... jeśli zaczniesz w nocy krzyczeć do lustra to przyjdzie twoja mama i będzie kazała ci się zamknąć i iść spać?'' lub ,,czy wiesz,że... jeśli przyłożysz swoje ucho do czyjejś stopy to usłyszysz jak ktoś mówi ,,co ty robisz?!''
~filmy (tytuły)- nie możesz zdecydować się na jakiś film? Wypisz je na rulonikach i losuj z wypisanych tytułów i obejrzyj.

To jest tylko i wyłącznie garstka takich pomysłów...Możesz wymyślić co tylko zechcesz napisać w swoich rulonikach.


I to wszystko na dzisiaj.Mam nadzieję,że pomysł Wam się podobał i może go wykorzystacie,jeśli tak,to możecie wysłać mi na e-mail a ja chętnie opublikuję to w następnym poście (e-mail a zakładce kontakt).

Poza tym porobiła zakładki :) Za aktualizowałam zakładkę ,,O mnie'' i ,,Kontakt'' więc zapraszam ;) Piszcie co sądzicie o wyglądzie bloga oraz zmianach! Jak Wam podobało się DIY? Czekam na komentarze :D



73 komentarze:

  1. Swietny pomysl na diy i pozytywne zmiany

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się zmiany na blogu! A co do DIY to świetny pomysł na takie karteczki, jak się włoży je do jakiegoś ładnego pojemniczka to idealnie nadadzą się na prezent. Moja przyjaciółka ma niedługo urodziny, ale akurat już robię dla niej to słynne pudełeczko ze zdjęciami. Chociaż może wykorzysta do tego pomysł z rulonikami hmm. Jeszcze zobaczę!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, super pomysł :D
    w wolnej chwili muszę koniecznie zrobić coś tak ciekawego, więc póki co ten wpis ląduje w zakładkach :3
    pozdrawiam i zapraszam ;*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu zrobić coś takiego, bo to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te ruloniki, świetny pomysł :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł z tymi rulonikami. Sama mam nie raz problem jaki film obejrzeć,a nawet jaką książkę przeczytać. Więc z pewnością to by mi ułatwiło wybór.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Ty od zawsze byłaś kreatywna ^^

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł ! chyba się skusze !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Supi pomysł napewno wyprubuje:)
    bserwuje od dawna i zapraszam do mnie;)
    my blog-click

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze marzę o takim koszyczku a w nim takie ruloniki , ale cholernie nie wiem jak zabrac sie za to!
    Mega czasochłonne , a u mnie czasu brak ehh..

    Obserwuję!!
    Gooldengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz jakoś spróbować się zebrać w sobie :)

      Usuń
  11. świetny post i świetny pomysł XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie one wyglądają :O Jej !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super by to wyglądało w buteleczce lub słoiku :) Gdybym nie była tak leniwa to bym zrobiła :D
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ruloniki ślicznie ci wyszły! Też muszę je zrobić. :)
    Mój blog asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł :D chociaż fajnie by było takie coś dostać aby nie wiedzieć co tam jest :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja właśnie swoje dałam przyjaciółce,bo dla niej każda kolejna jest wielką zagadką :p

      Usuń
  16. Takie proste, a takie świetne. Napewno skorzystam, ostatnio brak czasu u mnie na takie rzeczy, ale za to napewno się zabiorę w tym tygodniu. Świetnie to wygląda, czekam na więcej takich postów.

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem, że jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie pomyślałam "co to do jasnej ciasnej jest? Jakieś pałeczki nawozowe?", ale gdy założyłam okulary i przeczytałam to aż mnie zatkało. Fajny pomysł i mimo, że na początku wydaje się tandetny to jego idea jest po prostu boska. Od tak gdy jest ci smutno i źle, weź słoiczek i uśmiechnij się. :'D
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) Ja znowu jak zobaczyłam ten komentarz to pomyślałam: ,,Jakiś hejt czy co do ma być?! '' :D To prawda w smutny dzień idealnie się sprawdzają :p

      Usuń
  18. Świetne inspiracje i ładnie urządziłaś sobie ten szablon :D

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem czy miałabym aż tyle pomysłów na nie, ale może kiedyś spróbuje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz poprosić kogoś o pomoc,np.przyjaciół ;) lub napisać pozytywne złote myśli ;)

      Usuń
  20. Fajny pomysł na prezent "od serca". Na ta chwilę myślę, żeby wykorzystać te ruloniki jako pomysły na bloga bądź złote myśli :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł ale czuję że nie będzie chciało mi się tego robić nawet gdybym miała ochotę :) jestem strasznym leniem a to przecież wcale nie wydaje się takie pracochłonne

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa zabawa :) bardzo kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy pomysł ale zabiera dużo czasu. Może jednak wykorzystam ten pomysł ;)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie DIY zawsze mi się podobało. Z tymi karteczkami to świetny pomysł. 3 lata temu robiłam dla chłopaka coś podobnego xD
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne! Bardzo przydatny post, wszystko dokładnie opisane, zdjęcia estetyczne-super! <3
    Zastanawiam się teraz, czy nie zrobić takich dla przyjaciółki, któa również prowadzi bloga i ostatnio coś narzeka na brak pomysłów na posty haha
    zapraszam o mnie,
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to jest super pomysł,a jej na pewno się spodoba :) Bo w końcu komu się nie podobają własnoręczne prezenty od serca? :)

      Usuń
  28. Świetny pomysł z tymi rulonikami, ale dużo z tym pracy. Szczególnie fajne jest to, że możemy zapisywać swoje przemyślenia dotyczące postów i losować np. na każdy dzień tygodnia.
    Pozdrawiam :) differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł, ale ja dla ułatwienia zrobiłabym to na kolorowym papierze, by oszczędzić czasu na malowanie kredkami :)

    Wpadnij do mnie :)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście można i tak :) Dla mnie nie było problemem sobie pomalować,zwłaszcza,że wtedy bardzo się nudziłam :D

      Usuń
  30. Świetny pomysł ^^ dziękuję za swoje, bo są mega ciekawe :D fajnie sie je też otwiera kiedy nie wiemy co tam jest ! :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja za swoje też :D To najlepsza frajda,bo nigdy nie wiesz co Cię spotka :D

      Usuń
  31. Świetny pomysł z tymi rulonikami, musze sama takie zrobić!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na prezent albo do siebie. Zrobię sobie coś takiego, pomoże mi z dietą :)
    https://natalkapk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! :) Życzę powodzenia z dietą i dobrych efektów ;)

      Usuń
  33. Ten pomysł z rurolnikami jest naprawdę super będę musiała go wypróbować :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy pomysł. Jak będę miała czas to chyba zrobię. :)

    patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś mega kreatywna, świetny pomysł, gdy zobaczyłam co napisałaś w środku mogę ci powiedzieć, że jestem z ciebie dumna :D

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/free-as-never.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... dziękuję :) Naprawdę bardzo miło czyta się takie komentarze! :)

      Usuń
  36. Pewnie to dość czasochłonne :D Ale potem efekt jest super jak włożymy ruloniki do jakiegoś słoiczka czy coś :D

    Wpadaj na DROBIAZG

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł ;) widziałam już gdzieś coś takiego i bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Kreatywne DIY :D wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny pomysł, ja mój swój słoik pt. "Każdego dnia, bądź najlepszą wersją siebie!" :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też chyba wypróbuje, mega pomysłowe!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo pozytywne diy :)
    Można wywołać u kogoś uśmiech :)
    Masz już prawie 100 obserwatorów, graty :**
    Czy nadal stosujesz tę niecną metodę (wiesz jaką ;p), czy już nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :) :** Nie,już nie stoję niecnej metody,znudziło mi się bardzo szybko (jakoś po 10 obs.) ponieważ czułam się z tym źle,więc raz na jakiś czas zdarza mi się jednak tak,ale ostatniego czasu bardzo rzadko :)

      Usuń
  42. Świetny pomysł! Jest to dobry pomysł na walentynki :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Postanowiłam kiedyś też coś takiego zrobić- po jednej karteczce się poddałam :)
    Ale jako prezent dla kogoś może to być niezłym pomysłem :)
    Pozdrawiam!
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju, ten prezent jest przeuroczy! :)


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł,sama zrobiłam kiedyś coś podobnego,ale to były złożone karteczki a nie ruloniki. Jeszcze tylko ładnie ozdobić słoiczek i prezent idealny ;)

    Zapraszam

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja od przyjaciółki dostałam złożone karteczki i też super się prezentują :P

      Usuń
  46. Bardzo fajne DIY. Na pewno wykorzystam twój pomysł. Szkoda, że takie typu posty nie będą już pojawiać się na twoim blogu.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu już nie będą się pojawiać? :) Mam w planie je właśnie rozwinąć więc nie wiem czemu pomyślałaś,że ich już nie będzie :)

      Usuń
  47. Ciekawy post i życzę powodzenia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten pomysł jest świetny! :) Chyba sama niebawem coś takiego zrobię.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny pomysł, szczególnie jako prezent się nadaje. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny pomysł na prezent, na pewno wykorzystam bo w najbliższym czasie mam urodziny kolezanki :)
    Bardzo podoba mi się twój blog i zostanę na dłużej:)
    Zapraszam do mnie
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja koleżanka na pewno się ucieszy,moja przyjaciółka bardzo się cieszyła :)
      Dziękuję,to wiele dla mnie znaczy,że mój blog się podoba :) A ja lecę zerknąć do Ciebie ;)

      Usuń
  51. Świetny pomysł ! Bardzo mi się on spodobał :)
    idealnie się sprawdzi na prezent ! to prawda ~!
    Co powiesz na wspolna obserwacje ?
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny pomysł. Odrobina chęci i sporo wolnego czasu. Ja bym wzięła kolorowe kartki, bardziej estetycznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, jednak w pomalowanych włożone jest serce i czas ;)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Proszę, przeczytaj te kilka zdań! Nie odpowiadam na spam, a jeżeli AŻ tak Ci się spieszy, to przeczytaj chociaż kawałek posta. Wchodzę w każdy link bloga pozostawiony w komentarzu, jeżeli nie jest spamem.
NIE przyjmuję nominacji do LBA i TAGÓW!!!

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!!! ♥