27.08.2015

[3] Nora Roberts (seria) Kwartet weselny

Cześć :). Na dzisiaj przygotowałam serię ,,Kwartet weselny'' Nory Roberts w której skład wchodzą cztery wspaniałe książki :D.




Nora Roberts jest autorką ponad 170 powieści.Pod pseudonimem J.D.Robb pisze również bestsellerowe kryminały futurystyczne .Z ponad trzystoma milionami wydanych egzemplarzy,Nora Roberts jest bezsprzecznie najpopularniejszą i najbardziej cenioną współczesną pisarką powieści dla kobiet.

Portret w bieli -tom 1



Opis:

Cztery przyjaciółki, Parker, Emma, Laurel i Mac, marzą o wielkiej miłości, która odmieni życie każdej z nich. Zanim to jednak nastąpi, prowadzą ,,Przysięgi'', najlepszą w Connecticut firmę organizującą wytworne śluby i przyjęcia weselne. Gwarantują swoim klientom idealną, niepowtarzalną uroczystość, po której wspomnienia pozostaną na całe życie. Ma w tym swój wielki udział Mackensie ,,Mac'' Elliott, jej ślubne fotografie to prawdziwe dzieła sztuki. Pewnego dnia Mac, spiesząc na ważne spotkanie ,wpada na Cartera Maguire, brata przyszłej panny młodej. Czy niezobowiązująca znajomość może przerodzić się w coś poważnego? Z pomocą trzech przyjaciółek Mac musi się nauczyć, jak zatrzymać szczęśliwe chwile...

Moja ocena: 6/10

Moja opinia:

Ta książka bardzo mi się podobała :). A ponieważ kocham książki o ślubach oraz filmy, to przeczytałam całą serię ! Ta część o Mac była bardzo dobrym początkiem,chociaż odczuwam iż tamte bardziej przypadły mi do gustu ,choć nie wiele więcej :) Była miłą romantyczną historią i jeszcze milszym wstępem do całej serii.

Posłanie z róż -tom 2

 

Opis:
Emma Grant odpowiada w ,,Przysięgach'' za dekoracje kwiatowe i wkłada w swoją pracę całe serce. Pozornie jej życie uczuciowe kwitnie. Mężczyźni roją się wokół niej niczym pszczoły,ale ona wciąż nie znalazła Pana Właściwego... Tymczasem Jack Cooke,architekt, zagorzały kawaler i wierny przyjaciel rodziny,musi przyznać się przed samym sobą,że jego sympatia do Emmy zaczęła wykraczać poza granice przyjaźni. A kiedy Emma odwzajemnia jego uczucia, sprawy w ,,Przysięgach'' zaczynają się mocno komplikować... Czy Emmie uda się zmienić obyczaje Jacka i przekonać go do związku? Czy oboje zdołają pójść na kompromis,by zbudować wspólną przyszłość?

Moja ocena: 6/10

Moja opinia: Ta część wydawała się jeszcze ciekawsza. Bardzo polubiłam Emmę i szybko się z nią utożsamiłam. Jej wątek miłosny był przyjemny i lekki.

Smak chwili -tom 3



Opis:
Laurel McBane od dzieciństwa lubiła piec i gotować.Dzięki wielu wyrzeczeniom skończyła renomowaną szkołę gastronomiczną w Nowym Jorku i było oczywsite,że to właśnie Laurel zajmie się kulinarną stroną ,,Przysiąg''. Jej pyszne ciasta i wytworne desery budzą ogólny zachwyt i nadają niepowtarzalny charakter każdemu przyjęciu.Niestety sama Laurel,nie wierzy,że kiedykolwiek uda jej się powiedzieć to najważniejsze w życiu ,,tak''.Od dzieciństwa jest zakochana w starszym bracie przyjaciółki,Delaneyu Brownie.Tylko czy Del,który zawsze traktował ją jak młodszą siostrę ,zdecyduje się przekroczyć granicę między przyjaźnią a miłością? A poza tym czy renomowany prawnik,absolwent prestiżowej uczelni,w dodatku pochodzący ze znanej rodziny Brownów z Connecticut,może się zainteresować zwyczajną dziewczyną bez pieniędzy i wpływowych krewnych? Te i inne wątpliowści będzie musiała przezywciężyć Laurel,żeby przemienić chwilę namiętności w wieczną miłość...

Moja ocena: 7/10

Moja opinia: Skończyłam ją czytać najszybciej, ale nie wiem czy mnie tak intrygowała czy po prostu w tamtej chwili miałam tak dużo czasu :). Główna bohaterka w tej części, czyli Laurel, czasami działała mi na nerwy, a czasami wybuchałam śmiechem. Mimo wszystko bardzo ją polubiłam, choć w pierwszym dwóch tomach za nią nie przepadałam...

Miłosne przysięgi -tom 4



Opis:
Parker Brown przemieniła dziecięcą zabawę w ślub w pracę marzeń.Teraz ona jest twarzą ,,Przysiąg''- to ona zaspokaja wszystkie życzenia panien młodych ,zarządza każdym przyjęciem i z romantycznych kwiatów Emmy,pysznych deserów Laurel i oszałamiających fotografii Mac tworzy jeden,niepowtarzalny pakiet.Już dawno żaden mężczyzna nie zbił Parker z tropu,ale jeżdżący na motocyklu Mal o kruczoczarnych włosach wydaje się mieć do tego wyjątkowy talent.Całuje ją namiętnie w najmniej spodziewanych momentach i zaczyna budzić w Parker coraz bardziej niepokojące uczucia.W jej pracy ryzyko zawsze się opłacało,ale teraz musi zaryzykować własne serce...

Moja ocena: 8/10

Moja opinia: Bardzo podobała mi się ta część, zresztą jak trzy poprzednie, ale jednak tą czytało mi się najdłużej, choć najbardziej mi się podobała!Wydaje mi się, że to przez brak czasu oraz chęć wykonywania innych czynności. Ten wątek miłosny podbił moje serce! A Mala lubię odkąd się pojawił w serii. Epilog był cu-do-wny!

Bardzo polecam tą serię!

I to koniec recenzji ;D Mam nadzieję,że się podobała i jak zawsze piszcie czy czytaliście, a może zamieracie? :)
~Jabłuszkooo




5 komentarzy:

  1. Hej. To się wydaje bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Chyba się skuszę i przeczytam :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam po prostu. Wszystkie części przypadły mi do gustu, aż mam ochotę przeczytać je jeszcze raz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie słyszałam jeszcze, żeby ktoś to czytał :) Bardzo fajnie poznać taką osobę. Tak, ja teraz też mam ochotę to przeczytać :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥