13.09.2015

[4] Ann Brashares ,,Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów''

Hej :).Na dzisiaj mam przygotowaną recenzję.Tak dla ciekawostki to nie mogłam się za nią zabrać i czeka, aż od kwietnia czy maja na opublikowanie. Ehhh... trochę czasu czeka. No, ale jest o powinno być dobrze. Tylko jest dość dużo części tej serii, a ja Wam zrecenzuję tylko tą którą czytałam a o innych nic nie będę pisać, bo się w tym do końca nie odnajduję.






,,Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów''-Ann Brashares




To jest pierwsza część, którą tylko czytałam. Niestety w bibliotece nie ma kolejnych :(.

Opis:
Carmen,Bridget,Lena i Tibby znają się od zawsze.Przed nimi pierwsze wakacje spędzane osobno.Obawy,że przyjaźń osłabnie przez letnie miesiące rozłąki,znikają ,gdy pewnego dnia Carmen wyjmuje z szafy stare wytarte dżinsy kupione w secondhandzie. Okazuje się,że idealnie pasują na każdą z przyjaciółek. Dziewczęta zakładają Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów. Podejrzewają,że magiczne spodnie mają moc dawania szczęścia i spełniania najskrytszych pragnień. Obiecują przesyłać sobie dżinsy i zapisywać na nich swoje historie.

Czy jednak na pewno cudowne spodnie nigdy ich nie zawiodą?

Opinie:

,,Wybitna i pełna życia książka,która zostanie z czytelnikami przez długi czas. '' ~ Publishers Weekly

,,Zabawna,zapadająca w pamięc i zarazem wzruszająca opowieść,którą każdy chciałby czytać bez końca.'' ~ Voyamagazine.com

Moja ocena: 4/10


Moja opinia:
 
Książka była przeciętna, ale mam zamiar przeczytać kolejne części i przekonać się czy są lepsze. Najbardziej w tej części zainteresowała mnie opowieść o Lenie i Carmen, no i troszeczkę o Bridget, ale o Tibby już nie za bardzo bo mi się przy niej nudziło :( Ale może w innej części pozytywnie mnie zaskoczy. Książka dobra na zabicie nudy, jednak nie jest jakaś cudownie wybitna. Jest bardziej taka codzienna, bez żadnych wybuchów, nieprzewidzianych zdarzeń....

Dodatek-parę słów o filmach

,,Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów''-film



Nie był wcale taki zły, dość fajny :). Mimo wszystko książka była lepsza. Mam też wrażenie, że wiele rzeczy się różniło i nie zgadzało, ale nie jestem pewna bo film oglądałam bardzo długooo po książce.

Parę zdjęć z filmu:













,,Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów 2''-film



Tutaj nie czytałam książki, ale mniej więcej wszystkiego dowiedziałam się z filmu .Ten film bardziej mi się podobał niż ten poprzedni.Tym razem najbardziej zaciekawiły mnie losy Tibby (!) i Bridget. A nie mówiłam, że Tibby mnie pozytywnie zaskoczy :D ?

Parę zdjęć z filmu:















I cała recenzja. Szkoda, że jej wcześniej nie zamieściłam, choćby w wakacje, ale jakoś nie miałam ochoty xd. No, ale jest teraz :p.

~Jabłuszkooo


 

4 komentarze:

  1. Nie mam na razie czasu na czytanie. Możr choć film obejżę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam czasu,a mam jeszcze parę książek,które chcem przeczytać ^^

      Usuń
  2. przez tego posta aż mam ochote przeczytać jeszcze raz książki :D ale niestety tyle nauki że nie mam czasuu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, oglądałam i gorąco polecam wsztyskim;)
    Pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥