23.12.2015

Wesołych Świąt !

Hej.Chciałabym życzyć Wam dzisiaj Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :D
Jeżeli jesteście ciekawi jakie posty pojawią się za niedługo to zajrzyjcie dalej ;).





Może najpierw jak tam u Was? :)
U mnie w porządku,choć jestem chora i czuję się fatalnie :(.Męczy bardzo mnie katar,mam zatoki zatkane,do tego boli mnie głowa,i coś ucho :/. We wtorek miałam klasową wigilię,w sumie już ostatnią z moją ukochana klasą (nie żartuję,serio lubię swoją klasę! <3 ).

Jakie posty będą się pojawiać teraz w okresie wolnego?
Na pewno zostawię jakieś przyszłe posty (odległe) na ferie,ale teraz też zamierzam coś pisać.
Wiem na pewno,że pojawi się kilka recenzji,jedna już nawet wkrótce! Oraz moje prace,których dawno nie było,ale nie mam czasu malować jak jest szkoła. Poza tym planuję DIY,ale nie wiem czy wypali,więc nic nie obiecuję,ale będę się starała,aby tak,bo poprzednie ma dość dużą popularność.
Może pokuszę się w końcu na jakieś zdjęcia,mam nadzieję,że spadnie śnieg,bo fajne zdjęcia by wyszły,ale czuję ,że się na to nie zapowiada xd.

I to chyba takie najbardziej realne plany na posty w tym okresie!

Zapomniałabym! Myślałam nad postem typu ,,co chcesz dostać na święta-lista prezentów'' ,bo dużo osób robi taką listę i wydaje mi się to całkiem fajną zabawą,ale gdy ja zaczęłam swoją listę,doszłam do wniosku,że moja lista nie jest długa choćby na 3 rzeczy.Nie potrzebuję jakiś mega prezentów na święta mi wystarczy ,wolne od szkoły (xDD żartuję!), czas spędzony z rodziną.
Poza tym mój status prezentów określa się tak jak na obrazku poniżej:




Jeszcze raz Wesołych Świąt!

~Jabłuszkooo


17 komentarzy:

  1. Również życzę wesołych i spokojnych świąt w gronie najbliższych! oraz oczywiście szybkiego powrotu do zdrowia
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! i szybkiego powrotu do zdrowia!♥
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tak jak ty choruję. Trzymam kciuki, żebyś wyzdrowiała.
    Wesołych Świąt, pozdrawiam annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę Wesołych Świąt !
    Masz może ochotę odpowiedzieć na LBA ode mnie :)? Byłoby mi miło.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pewnie! Przepraszam,ale chyba już o tym pytałaś i zapomniałam dopowiedzieć :(.

      Usuń
  5. Wesołych świąt, spełnienia marzeń i sukcesów na blogu! :)
    Zapraszam,
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę Ci jak najlepiej spędzonych świąt, uśmiechu, spełnienia marzeń i żebyś oczywiście wyzdrowiała! :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy ktore ja bym chciała tez stają sie niematerialne :')
    Zgadzam sie na wspólna obserwacje, ja juz zaczelam :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety już po świętach więc życzę Ci szczęśliwego nowego roku!
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥