14.04.2016

[19] Colleen Hoover ,,Pułapka uczuć'' , ,,Nieprzekraczalna granica'' i ,,Ta dziewczyna''

Na dzisiaj mam recenzję trylogii Colleen Hoover. Nie chcę zanudzać, ale wiem, że to tak jakby druga recenzja pod rząd, jednak we wtorek miałam bierzmowanie, a teraz już blisko testy i nie mam ani chwili wytchnienia, zasługa cudownych (sarkazm) nauczycieli. Oczywiście wiem, że chcą dla nas jak najlepiej, bo się bardzo starają, jednak mogliby troszkę dać luzu, bo ja już nie mam na nic siły :(. Jak na razie mam parę komentarzy do opublikowania, ale na razie nie wchodzę na komputer, więc dopiero w weekend postaram się na nie odpowiedzieć.




Colleen Hoover - ,,Pułapka uczuć''



Historia o Layken (w skrócie Lake), która niedawno straciła ojca i razem z mamą i młodszym bratem przeprowadza się z Teksasu do Michigan,aby rozpocząć nowe życie,mimo iż wolałaby żyć dalej tym starym. Po przyjedzie do nowego domu od razu poznaje swojego sąsiada z naprzeciwka Willa. 

,,Żałowanie do niczego nie prowadzi. To patrzenie w przeszłość, której nie można zmienić. ''

Will kocha poezję. Spodobała mu się także Lake,jednak okazuje się,że nie mogą być razem z powodu jego pracy. To prowadzi ich do ,,pułapki uczuć'' ,ponieważ nie mogą być sobie bliscy pozostają przyjaciółmi.Okazuje się,że to też nie jest łatwe,przez co ich relacje się komplikują. 

,,Nic nie trwa wiecznie. Jedyna rzecz, w której wszyscy jesteśmy do siebie podobni, to to, co nieuniknione. Wszyscy kiedyś umrzemy. ''

Ta część pisana jest z perspektywy Layken. Książka dość mi się podobała,bo miło mi się ją czytało. Jednak nie jest też oszałamiająca,bo nie ma za wielu gwałtownych zmian w akcji.

Moja ocena: 7/10

Uwaga: Mogą pojawić się spoilery odnośnie pierwszego tomu,a później drugiego,więc upewnij się,że chcesz dalej czytać!

Colleen Hoover - ,,Nieprzekraczalna granica''



Ciąg dalszy historii Lake i Willa jest z perspektywy chłopaka. Tą dwójkę łączy nietypowa relacja,ponieważ oboje stracili rodziców i oboje wychowują młodszych braci,co nie zawsze jest takie łatwe,jak by się mogło wydawać. Jednak ta dwójka wie,że nie ma innego wyjścia i nie widzą w tym dużego problemu.

,,Czasami w życiu zdarzają się rzeczy, których nie planujemy. Wszystko, co możesz teraz zrobić, to pogodzić się z tym i zacząć układać nowy plan. ''

Lake i Will radzą sobie jakoś, ponieważ mają siebie nawzajem. Są ze sobą szczęśliwi, jednak ich związek zaczyna się psuć, gdy na horyzoncie pojawia się była dziewczyna Willa, Vaughn. Sytuacja między Layken a Willem komplikuje się,gdy dziewczyna odkrywa fakt,że była Willa uczęszcza z nim na zajęcia. 

,,Czasami dwie osoby muszą się rozstać, aby sobie uświadomić, jak bardzo siebie potrzebują. ''

Para musi poradzić sobie z kolejnymi przeciwnościami,które los dla nich przygotował.Wiedzą,że nie będzie im łatwo,jednak są gotowi spróbować... 

Do tej części trudniej było mi się przestawić,głównie dlatego,że pisana była z perspektywy Willa. Jednak także mi się podobała.

Moja ocena: 5/10

Colleen Hoover - ,,Ta dziewczyna''



Ostatni tom trylogii,jest nieco inny niż dwa poprzednie. Jest także pisany (przynajmniej tak mi się wydawało) z perspektywy Willa.

,,Nie ma sensu rozmyślać o tych wszystkich "co by było gdyby". ''

Jak możecie się dowiedzieć z drugiej części Layken i Will biorą ślub. Aktualnie mają parę dni dla siebie,więc na swoim miesiącu miodowym relaksują się i razem spędzają czas. Jest to okazja,aby powspominać trudne momenty z przeszłości.
Lake bardzo chce poznać ich historię z perspektywy  Willa,chłopak nie jest tym zachwycony jednak dla Layken zrobi wszystko,więc dzieli się z nią najskrytszymi myślami dotyczącymi przeszłości oraz swoim punktem widzenia.

,,Miłość i nienawiść mimo swojej przeciwstawnej natury, są uczuciami wypływającymi z namiętności. ''

Jak widzicie jest to troszkę inna książka, bo opowiada jednocześnie o teraźniejszości jak i przeszłości.Wydaje mi się,że jest całkiem fajnym dodatkiem,ponieważ możemy bardziej zrozumieć postępowanie Willa z pierwszej części tej książki.

Moja ocena: 3/10

----------------------------------------------------------------

Ogólnie trylogia podobała mi się,choć jak pisałam nie była też jakaś nie wiadomo jak fascynująca.Miło mi się ją czytało. I polecam ją,ale tylko na raz.



Jak Wam się podobała recenzja?  Coś szczególnie Wam przypadło do gustu?
Czytaliście może już tą książkę? Jak wrażenia? 
Wy też w tym roku piszecie testy gimnazjalne? Jeśli tak, to życzę powodzenia!



27 komentarzy:

  1. Ciekawa trylogia :) We wakacje jak bd mieć więcej czasu może się rozejrzę.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja, naprawdę dobrze się ja czytało, jednak nie jest to seria dla mnie ;) mam przez pracę bardzo mało czasu i nie starcza mi nawet na moje ulubione zajęcie- oglądanie filmów, dlatego wszystkie długie ksiażki muszą poczekać na mój urlop a trylogie niestety odpadają.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasami tak bywa :( Ja sama czytam teraz świetną książkę, ale już męczę ją około 4 dni, ponieważ nie mam czasu tak dużo zadań i powtórek do egzaminu :/

      Usuń
  3. Super recenzja ! :) Nie czytałyśmy ,lecz książki wydają się ciekawe :)) ZAPRASZAMY DO SIEBIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam nigdy :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura! Jestem Jedną z pierwszych osób, która komentuje ten post, jak zwykle super! Chciałam abyś wyraziła swoją opinię na temat moich najnowszych postów:
    http://pasjealifasion.blog.pl

    Bardzo podoba mi się zdanie:

    nie mam ani chwili wytchnienia, zasługa cudownych (sarkazm) nauczycieli. Oczywiście wiem, że chcą dla nas jak najlepiej, bo się bardzo starają, jednak mogliby troszkę dać luzu, bo ja już nie mam na nic siły :(.

    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah nie wiedziałam, że to zdanie jest świetne :) Teraz i ja też je lubię :P

      Usuń
  6. Genialna recenzja! Świetnie piszesz. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki prezentują się bardzo ciekawie i w 100% należą do mojego gatunku, więc z pewnością skuszę się na ich zakup ^^ Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych książkach lecz mnie zbytnio nie ciekawią . Wiadomo każdy ma swój gust :)
    Zapraszam :
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jej ksiązki! Fakt posypały sie nieco fakty ale i tak tylko mnie tym zachęciłas :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego specjalnie zaznaczyłam, że są spoilery, ponieważ jak ktoś nie czytał to mogłoby mu się nie spodobać, że za dużo napisałam.

      Usuń
  10. Twoje recenzje zawsze mi się podobają i kuszą do przeczytania książki :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mnie to cieszy i satysfakcjonuje :)

      Usuń
  11. Super trylogia! Ja też mam testy gimnazjalne i mega się stresuje ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji czytać książek tego autora ale bardzo fajnie go zareklamowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Może być ciekawe, szczególnie że można to ,,ujrzeć'' z 2 perspektyw.
    Zostałaś nominowana do LBA!
    Zapraszam po więcej http://fanofbooks7.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na egzaminach ☺ POZDRAWIAM CIEPLUTKO :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA!
    ray-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trylogia wydaje się być bardzo ciekawa. Szczerze przyznam, że słyszę o niej pierwszy raz mimo, że o autorce i jej dziełach typu Hopeless czy Losing hope było dość głośno :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki mnie zaciekawiły, może kiedyś sie skuszę ;) Na pewno fajnie piszesz i dobrze się czyta takie recenzje ;)
    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie spotkałam się wcześniej z tą trylogią, ale wydaje się świetna! :)
    Muszę niebawem się za nią rozejrzeć.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Już same okładki proszą się, aby przeczytać te książki, w moim wypadku recenzja jeszcze bardziej

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥