15.01.2019

4 URODZINY BLOGA

Nie mam bladego pojęcia co napisać, ponieważ jak przejrzałam poprzednie posty urodzinowe, to zawsze rozwodziłam się nad różnymi rzeczami, w tym roku nie wiem co mam napisać, bo nie byłam gotowa tak szybko na kolejne urodziny, więc ten post będzie krótki i raczej symboliczny. 

Nie będę Wam się rozpisywać moją aktywnością i obecnością, bo odkąd poszłam do liceum, to ciągle mam te same kryzysy z czasem. Cała nadzieja jest w maju po maturach, ale to się okaże jak to będzie, na razie nie chcę wychodzić tak daleko w przyszłość...

Jeżeli chodzi o wygląd to miałam go zmienić rok temu, ale zbyt się przywiązałam. Teraz już niczego nie obiecuję, ale chciałabym powiewu świeżości, więc pomyślę o tym w ferie.


Z większych zmian to wygląd graficzny recenzji, gdzieś koło czerwca przerzuciłam się na zdjęcia książek, które sama robię, a nie jak to było do tamtej pory komputerowo oraz pogłębiłam informacje o oryginalne okładki.


A okładki są podzielone na grupy, pokazuję (jeżeli istnieją) dwie wersje zagraniczne, dwie wersje polskie, filmowe lub normalnie, jak nie ma dwóch wersji. Oto przykłady :).

PRZED: 

TERAZ: 

TERAZ (DWIE WERSJE):


Aktualnie nie planuję żadnych zmian odnośnie wyglądu recenzji, ale kto wie, może do kolejnych urodzin się to zmieni :). To w sumie wszystko, bo nie chcę Was zanudzać, a jak pisałam sama nie wiem co mam napisać w takim poście :/. Cieszę się z kolejnego roku z Wami i oby do kolejnego! :P


17 komentarzy:

  1. Mega i wszystkiego dobrego w dalszym prowadzeniu bloga! jesteś wspaniała a ja uwielbiam tu wchodzić. Wkładasz w to wiele pracy <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat! <3
    A myk z oryginalnymi okładkami bardzo pochwalam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Bardzo lubię wchodzić na twojego bloga i życzę kolejnych lat blogowania. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tyłu latek ❤ Ja to nawet nie wiem ile ja jestem na tym konkretnym blogu. Chyba ze trzy latka już będą ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!! Życzę kolejnych cudownych lat! :D U mnie już w tym roku stukną 3 lata! Jak ten czas leci! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, jak to jest w liceum, bo sama ostatnio przeżywam kryzys za kryzysem i mam wrażenie, że już nigdy w życiu nie będę wyspana :D 4 lata to poważna sprawa! Obyś była z nami jak najdłużej, ponieważ Twój blog jest jednym z moich ulubionych :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥