8.10.2017

Harry Potter Book Tag

Z racji tego, że ostatnio zrobiłam sobie maraton z wszystkich filmowych części Harry'ego Potter'a to postanowiłam zrobić ten tag, póki wszystko świeżo pamiętam. Co prawda książki czytałam tylko raz (choć pewnie nie ostatni) to mimo to chcę zrobić ten tag. 



Od razu na wstępie uprzedzam, że mogą pojawić się spoilery odnośnie fabuły. Dlatego, jeśli jeszcze nie czytaliście HP, to koniecznie nadróbcie ten błąd i wróćcie do tagu ;).

Nie przejdzie odpowiedź wszystkie? Nie? No dobra. To jak mam wybrać jedną to pierwsza, która przychodzi mi do głowy to ,,Więzień Azkabanu". Chociaż szczególna jest też ,,Książę Półkrwi", bo to w niej dowiadujemy się o przeszłości Voldemorta. 


Tutaj jest mi już trochę ciężej, bo w sumie sama do końca nie wiem. Na pewno nie pierwsze cztery części, bo jakoś ekranizacje ich niezbyt mi się podobają. Na ulubiony film postawiłabym chyba dwie część Insygniów Śmierci. A jak mam wybrać, która bardziej to druga, ale ogółem to je najbardziej chyba lubię :).


Sama nie wiem :/. Wszystkie bardzo mi się podobały, ale jak już muszę wybrać to chyba... ,,Czara Ognia". Ale to naprawdę tak mocno naciągane.


Tutaj chyba będę zgodna i będą to dwie ostatnie części. ,,Książę Półkrwi" i ,,Insygnia Śmierci". Choć na filmach płakałam tak samo, tyle, że w pierwszej części Insygniów, nie. Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi XD.



W sumie zawsze w książkach ciągnie mnie do mrocznych bohaterów. Sama nie wiem czemu. Z tymi "dobrymi" jest zawsze nudno. Moją ulubioną postacią jest Draco Malfoy - ubóstwiam go! Dlatego myślę, że wybrałabym go. Choć jak mam być szczera, to Lucjusz Malfoy też bardzo mi się podoba, zwłaszcza w filmie! Najwidoczniej mam słabość do Malfoy'ów <3.


W sumie tutaj odpowiem tak samo - Draco Malfoy. Ale pozwolę sobie wybrać kilka ;). To ulubieni są: Lucjusz Malfoy (chyba drugi raz nie muszę tłumaczyć? :'D), Harry Potter, Hermiona Granger (z ich trójki nie przepadałam tylko za Ron'em), Fred i George Weasley, Syriusz, Severus Snape, Bellatrix Lestrange i Voldemort (jest tak barwną postacią, że mimo tego, że złą, to bez niej nie byłoby tak cudownej serii). To chyba wszyscy bohaterowie, których lubię ponad resztę. 


Myślę, że kot. Kocham koty, więc pewnie by tak właśnie było. Choć przeraża mnie to, że Dolores Umbridge też miała kota XD.


Zdecydowanie wybrałabym Pelerynę Niewidkę. Czarna Różdzka mnie przeraża, a Kamień Wskrzeszenia pewnie doprowadziłby mnie do zguby. Peleryna przynajmniej byłaby przydatna.


Na początku jak większość pomyślałam, ale super byłoby być w Gryffindorze i ja także byłam tą większością, ale z racji, że mój ukochany Draco jest w Slytherinie to chciałabym do niego przynależeć. Nie sprawdzałam, gdzie według swoich cech bym pasowała, bo na pewno nie do tych dwóch domów. 


 Oczywiście Emma Watson! Uwielbiam ją jako aktorkę, więc na pewno postawiłabym na nią.


Nie. Ja ogółem nigdy w żadne gry nie grałam, nawet jak byłam mała. No może nie liczę tych internetowych ze stronki gry.pl czy coś XD.


Tutaj chyba podobnie jak Harry na pozycji szukającego. Na żadną inną bym się nie nadawała. Ogółem to najlepiej bym się sprawdziła na trybunach dopingując xD. Ja i sport zbytnio się nie lubimy. 


Tak, bardzo mi się podobało. Ron i Hermiona, Harry i Ginny. Jak dla mnie spoko. Super było też ten malutki fragment 19 lat później :)


W sumie nie wiem jak mam na to odpowiedzieć. Rozumiem, że jest to bardziej skierowane do osób, które od małego znają HP i kochają go, czasami nawet tylko z sentymentu. Ja do takich osób nie należę, bo dość późno poznałam Harry'ego. Dlatego nie odpowiem na to pytanie. 



No i to chyba na tyle :). Spodobał Wam się ten tag? :) W podobnym klimacie pojawił się dawno temu tag o Igrzyskach Śmierci ^^. Znajdziecie go w zakładce ''tagi''. Powiem Wam, że lubię takie tagi tematyczne o danej serii. Chyba powinnam poszukać ich więcej. 


40 komentarzy:

  1. Harry'ego Pottera uwielbiam, zarówno książki jak i filmy, obiektywna w ocenach nie jestem :D Więc, ulubionej książki, filmu z serii nie mam. Ale bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam największa słabość do Syriusza. Jak James mnie wkurzał, tak Syriusz to po prostu bardzo uroczy człowiek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej świetny ten TAG! Pierwszy , który tak bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie jestem fanką Pottera, wiec powinnam już sobie stąd pójść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący tag:) Pottera znam tylko z filmów, nigdy nie złapałam bakcyla na książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam już kiedyś ten tag i jedną z ulubionych moich postaci też jest Draco <3

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/10/56-recenzja-ugly-love-colleen-hoover.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Harry'ego Pottera <3 Świetny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Syriusz to moja ukochana postać z Harrego <3 Każda scena z nim była dla mnie najlepszym momentem filmu! :D

    Zapraszam na nowy post, https://olimarcinkiewicz.blogspot.com/2017/10/top-10-piosenki_9.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super TAG! A HP wręcz kocham!
    I z wszystkich części chyba też najmniej podobała mi się Czara Ognia, bo trochę książki pominęłam przy czytaniu ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę tutaj wszystko o Harrym Potterze, a dla mnie to czarna magia :P nigdy nie czytałam, niewiele oglądałam, kilka urywków może... No, może kiedyś się skuszę, ale jakoś na razie mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam HP i postu tego typu. Świetny pomysł i wykonanie :D Jeśli chodzi o mnie to ja z całego serca nienawidziłam Malfoya serio..
    Moje serce skradł Harry <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten tag, z chęcią poznam odpowiedzi o Igrzyskach Śmierci :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag! Ja mam wszystkie książki, ale przeczytałam tylko pierwszą część. Filmy oglądałam kilka razy. Lubię tę serię, ale nie jestem jakąś wielką fanką. :D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Film oglądałam - każdą częśc, a teraz chcę się wziąć za książki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój Boże, kocham Harry'ego - zdobyłaś moje serce tym tagiem <3 Chociaż Draco nie należy do moich ulubionych bohaterów i przez większość czasu tylko mnie irytuje, to przyznaję, że coś w nim jest - chętnie poznałabym go bliżej, a nawet przeczytała jakiś spin-off serii z jego perspektywy. Też uwielbiam Emmę Watson! Ostatnio nawet napisałam o jej działaniach na rzecz feministek swoją pracę na angielski :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za bardzo znam całość więc nie mogę się wypowiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Harrego Pottera <3 Mam słabość do Draco i Snape'a <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja ulubiona to trzecia, ze względów sentymentalnych - bo od niej zaczęłam. Inaczej pewnie bym piątą wybrała ;). Najmniej lubię pierwszą. Taka mi się trochę... nudnawa wydaje w porównaniu do reszty. Z filmów najbardziej lubię drugi i trzeci :). Co do spotkania, to kiedyś bym powiedziała, że Alan Rickman :(.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag! :D Z chęcią zrobiłabym go kiedyś u siebie :D I tez uwielbiam "Więźnia Azkabanu" <3 Muszę sobie odświeżyć te serię <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  20. najgorsza i najlepsza część również byłaby dla mnie trudnym wyborem, natomiast co do Malfoya, nienawidzę go, szczerze :D świetny tag :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też się podoba Draco Malfoy, ma coś w sobie. A w ogóle fajny tag. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też się podoba Draco Malfoy, ma coś w sobie. A w ogóle fajny tag. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten wpis mi naprawdę pomógł!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥