13.10.2018

[176] Laurelin Paige, Sierra Simone ,,Gliniarz"

Słowami wstępu muszę Wam powiedzieć, że nie mogłam się doczekać, aż opowiem Wam o tej książce, a skończyłam ją czytać (jak wiecie z insta story) w środę, w czwartek miałam zrobić zdjęcia, ale koniec końców zrobiłam je w piątek, a dzisiaj z rana złapała mnie mocna grypa lub cokolwiek innego sprawiającego, że czuję się jak chodzące zwłoki, że dopiero teraz udało mi się popoprawiać niektóre akapity i dodać zdjęcia :/.

,, - Wyobrażałam sobie, że skoro jesteś taki macho, to jeździsz jakimś bardziej samczym samochodem. Pickupem albo mustangiem, bo ja wiem.
Zwężam swoje samcze oczy w szparki i mierzę ją supersamczym spojrzeniem.
- Chcesz powiedzieć, że audi nie jest macho?"


''WSZYSTKO, CO POWIESZ, MOŻE BYĆ UŻYTE PRZECIWKO TOBIE W ŁÓŻKU"
Livia to prawie trzydziestoletnia kobieta, która uważa, że jej wiek oznacza, że jest już jedną nogą w grobie. Pracuje jako bibliotekarka i do pełni szczęścia brakuje jej tylko dziecka. To marzenie może być jednak trudne do zrealizowania, ponieważ już dawno temu wyrzekła się mężczyzn. Jednak w wyniku pewnego incydentu na jej drodze staje gorący funkcjonariusz Chase Kelly, któremu zależy tylko na jednym... Czyżby to nie był idealny moment na zawarcie układu?

TAJEMNICZY UKŁAD - CZY WSZYSTKO PÓJDZIE PO ICH MYŚLI?
Livia i Chase postanawiają zawrzeć układ w wyniku, którego każde z nich dostanie to czego chce i nie będzie zobowiązane względem siebie. Czy jednak da się w takim układzie nie dopuścić do emocji? Na jak długą metę da radę coś takiego ciągnąć? 


DWIE GORĄCE PERSPEKTYWY
Ku mojemu szczęściu mogłam obserwować sytuację z dwóch stron i poznać emocje obydwu postaci. Było to w tej książce ogromnym plusem. I Livie i Chase'a ogromnie polubiłam i bardzo się do nich przywiązałam, na tyle bardzo, że jak kończyłam czytać książkę to było mi ogromnie przykro, że to już koniec i że będę musiała się z nimi pożegnać. Moim zdaniem postacie w tej książce były bardzo fajnie skonstruowane, dlatego polubiłam dosłownie każdego, kto się pojawił na kartkach tej książki.

IDEALNY ROMANS
Do niedawna teraz nie miałam ulubionych autorek romansów, a przecież to mój ulubiony gatunek. Tylko, że jakoś zawsze tak wychodzi, że nigdy w pełni się na nim nie skupiam i częściej czytam fantastykę i młodzieżówki niż tego typu książki, a szkoda, bo naprawdę je lubię. Wiem, że nie są mocno ambitne i wymagające, ale właśnie to w nich jest świetne. Powracając do tematu, nie miałam ulubionych autorek, ale Paige i Simone kupiły mnie tą książką. Od teraz przeczytam wszystko, co napiszą i zostanie przetłumaczone, zaczynając od nadrobienia książek, które spod ich pióra zostały u nas wydane.

OPRAWA GRAFICZNA
Czy tylko ja zakochałam się w tej gorącej okładce? Dosłownie nie mogę przestać o niej myśleć i jak tylko do mnie przyszła to już się zastanawiałam jak położyć ją na półce, by wyeksponować jak najlepiej okładkę xD. Co zadziwiające w internecie nie ma ani jednej grafiki, która by odzwierciedlała okładkę tak jak wygląda na żywo, dosłownie każde zdjęcie, które jest w necie ukazuje kaloryfer faceta z okładki jakoś tak przerysowanie, że wygląda bardzo nienaturalnie. Ku szczęściu i uldze, na prawdziwej okładce wygląda tak naturalnie jak w zagranicznej wersji.


PODSUMOWUJĄC
Gliniarz to naprawdę gorący romans, przy którym ''wypieki na twarzy" nabierają całkiem dużego wymiaru. Osobiście czuję się bardzo oczarowana tą książką, choć zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim się spodoba, bo nie każdy przepada za tego typu historiami. Ja je wręcz uwielbiam. Dlatego też tak bardzo mi się spodobała i tak bardzo jestem nią zauroczona. Ten gorący glina nie chce nawet na chwilę wyjść z mojej głowy, więc teraz chyba przez kolejny rok będę snuła niedorzeczne wizje... No cóż, takie są efekty uboczne, jednak jeżeli się ich nie boicie to serdecznie Wam ją polecam. Zwłaszcza fankom niezobowiązujących i ciut wulgarnych romansów/erotyków.


OCENA: 10/10 (arcydzieło)

Za możliwość przeczytania książki bardzo mocno dziękuję wydawnictwu:

Czytaliście, zamierzacie? :) Lubicie tego typu romanse czy to raczej nie dla Was?





22 komentarze:

  1. Nie przepadam za tego typu książkami, ale skoro to arcydzieło, to dam mu szansę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nazwanie tej książki arcydziełem to lekka przesada, ale nie mogłam jej odpuścić ani jednej gwiazdki z tego względu, że tak bardzo mi się spodobała ^^

      Usuń
  2. Czytała książki jednej z autorek i szczerze mówiąc, było one bardzo słabe, a momentami wręcz żenujące. Czy przeczytam tę książkę? Nie wiem. Twoja recenzja jest bardzo pozytywna, co przekonuje mnie do jej zakupu, ale obawiam się, że mogę się na niej zawieść.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz w zgodzie ze sobą stwierdzić czy chcesz dać jej kolejną szansę czy nie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ❤ muszę jak najszybciej się za nią zabrać, bo kocham książki z motywem policjantów �� i rzeczywiście okładka cudowna. Mam nadzieję, że spodoba mi się tak, jak tobie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie mam teraz ochoty na sięgnięcie po taki romans.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jesień jak znalazł. Na pewno jej nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie poznać tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jakoś bardzo mnie ta książka nie kusi, ale myślę, że za jakiś czas po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę mam już w domu, ale nie spodziewałam się, że to aż tak dobra lektura. Liczyłam na lekki, przeciętny romans, ale widzę, że czeka mnie tutaj ogrom wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak było <3 Dawno nie spodobał mi się tak żaden romans ^^

      Usuń
  9. Sama okładka mnie już zachęca hahhaa :D Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytam w najbliższej wolnej chwili!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wygram w konkursie to przeczytam na pewno :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥