12.02.2018

[136] Martyna Senator ,,Z otchłani'' -PRZEDPREMIEROWO

Poprzedni tom bardzo mi się podobał i nie wiedzieć czemu sądziłam, że jest to pojedyncza książka, a tu proszę, okazało się, że będzie to trylogia, o innych bohaterach występujących w książce. A o kim tym razem? I jak wypadła ta część? Przekonajcie się sami...

,,Ktoś zraniony i oszukany... Ktoś, kto jednocześnie kocha i nienawidzi... Ktoś, kto chce poznać prawdę, mimo że strasznie się jej boi..."



KAŚKA I ...
Tym razem historia dotyczy współlokatorki Sary, czyli Kaśki, którą swoją drogą bardzo polubiłam w pierwszym tomie i żałowałam, że jej było tam tak mało, a tu proszę, mam calutką książkę o niej. Lepiej być nie mogło. Pamiętacie Adama? Nie? To nawet nie przypominajcie sobie... Żartuję. W tym tomie okazuje się, że nawet pięcioletnia miłość ma swój kres. Adam zdradził Kaśkę z inną dziewczyną, czy ona będzie w stanie mu wybaczyć? Co się stanie, gdy pojawi się mężczyzna imieniem Szymon skrywający własne sekrety? 

ZŁAMANE SERCE I DRUGA SZANSA?
Dziewczyna jest typową optymistką, a do tego romantyczką wierzącą w miłość od pierwszego wejrzenia, niestety jej ideały legną w gruzach, gdy okazuje się, że życie nie jest takie idealne jakby się mogło wydawać. Powiem Wam, że mimo tego, że ta książka jest dość przewidywalna, to spodobała mi się bardzo! Nawet bardziej niż poprzednia. Ten tom rozkochał mnie jeszcze bardziej w autorce książki i teraz bez wahania przeczytam każdą jej powieść.



BOHATEROWIE
Kaśka jak już mówiłam to osoba, której nie da się nie polubić, tryska radością. Dzięki niej ta książka nawet w smutnych chwilach jest pełna ciepła. Nie potrafię sobie wyobrazić lepszej bohaterki i na pewno z chęcią bym się z nią zaprzyjaźniła. Co do tajemniczego Szymona, to także nie mam zarzutów. Chłopak jest zabawny, pewny siebie w ten nieodstraszający i wulgarny sposób, inteligenty i szarmancki, a do tego nieziemsko przystojny, wprost idealny wybranek dla każdej dziewczyny... ;)

POWRÓT DO PIERWSZEGO TOMU
Jeżeli chodzi o to, czy można czytać tą książkę bez znajomości pierwszego tomu, to owszem można. Co prawda występuje tam Sara i Michał z pierwszej części, ale są oni jako tło tym razem dla Kaśki. Wiadomo miło jest znać pierwszą część i widzieć jak potoczyło się to wszystko dalej, ale na pewno nie jest to konieczne. Aczkolwiek i tak pierwszy tom polecam, choć skromnie mówiąc ten jest dużo lepszy!

STYL AUTORKI I OPRAWA 
Jak dla mnie poziom jest utrzymany. Powieść czyta się tak samo szybko i gładko jak poprzednią. Jest bardzo lekka, ale nie nudna. Nie wymaga specjalnego skupienia, a mimo to czyta się ją niesamowicie przyjemnie. Jest idealna na jeden wieczór. Sprawi, że poczujecie ciepło w sercu, ale może doprowadzić do kilku kropel łez. Jest pełna optymizmu i dobrego humoru, ale znajdzie się czas na poważniejsze tematy i rozważania. Co do oprawy to tym razem jestem jeszcze bardziej zachwycona niż ostatnio. Wszystko chyba przez tą niezwykłą dziewczynę z okładki, która jest po prostu śliczna. A kolory na jej tle idealnie balansują z całością. Do tego ten cudowny grzbiet idealnie pasujący do pierwszego tomu. Jestem oczarowana! 


PODSUMOWUJĄC
Z otchłani to idealna kontynuacja pierwszego tomu opowiadająca tym razem o Kaśce. Jak dla mnie autorka jeszcze lepiej odnalazła się w tej historii, bo jest dużo lepsza. Czyta się ją tak samo szybko, lekko i przyjemnie jak poprzedni tom. Uważam, że ta historia jest świetna na jeden wieczór, przyniesie dużo ciepła, optymizmu i minimalną odrobinę smutku. Jak dla mnie ta historia to cudownie spędzony czas, jedyne co ma się ochotę to zacząć czytać ją od nowa. Gorąco Wam ją polecam!

OCENA: 10/10 (arcydzieło)

Za możliwość przeczytania książki przed premierą serdecznie dziękuję wydawnictwu:

Czytaliście pierwszy tom? Polubiliście w nim Kaśkę? Jestem pewna, że jeżeli spodobała Wam się tamta historia, to ta jest jeszcze bardziej dla Was.





27 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać pierwszego tomu, ale kiedyś może uda mi się to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że można czytać tę książkę bez znajomości pierwszej książki. Bardzo chcę przeczytać coś od tej autorki.

    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto zapoznać się z autorką, bo jej książki to bardzo przyjemne New Adult <3

      Usuń
  3. No nie! Ja też byłam przekonana że "Z popiołów" jest pojedyncza książką i miałam ją w planach a tu okazuje się, że to trylogia :( Ja zazwyczaj czekam aż całość będzie wyda na i dopiero wtedy zabieram sie za serię. To sobie poczekam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam kiedy będzie trzeci tom, ale na pewno w tym roku ;) Więc aż tak długo nie będziesz musiała czekać, ale serdecznie polecam, bo książki są super <3

      Usuń
  4. Nie czytałam jeszcze ale koniecznie muszę nadrobić :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach tę książkę, ale najpierw przeczytam pierwszą część. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze pierwszego tomu, ale mam na nie ochotę. Poza tym, mają śliczne okładki więc... wszystko przede mną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tom pierwszy mi się podobał więc i na drugi się łapne

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać kiedy przeczytam. :)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chcę przecczytać, ale najpierw muszę przeczytać z "Popiołów" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam pierwszy tom i spodobał mi się. Myślę, że niedługo sięgnę po drugi :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję, bardzo ciekawa powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama się zastanawiam co te książko mają w sobie takiego, bo i "Z popiołów", jak i "Z otchłani" zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Są świetne:)
    https://slonecznastronazycia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka jest cudowna!! :D O wiele lepsza od "Z popiołów" :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥