10.05.2018

[149] J.Lynn ,,Zaczekaj na mnie"

Przyznam się szczerze, że pierwszy raz czytałam tę książkę w drugiej gimnazjum (trzy lata temu) i już wtedy ją pokochałam, ale nie recenzowałam jej, bo uznałam, że nieliczne grono, które czytało mnie wtedy, wyśmieje to jakie "dorosłe" książki czytam i w sumie (chyba) bałam się potępienia. Sama nie potrafię wyjaśnić o co mi wtedy chodziło, ale że teraz odświeżyłam sobie tą cudowną historię to postanowiłam podzielić się swoim zdaniem. 

,,Ktokolwiek powiedział, że od przeszłości nie da się uciec, wiedział co mówi."


ZMUSZENI DO MILCZENIA
Avery Morgansten to dziewiętnastoletnia dziewczyna, która rozpoczyna pierwszy rok studiów. Zdecydowała się na drugi koniec kraju, by uciec o tragedii sprzed pięciu lat, która zniszczyła jej życie. Teraz czas na nowy początek. Poszukuje swojego wewnętrznego spokoju, jedyne czego pragnie to się uczyć i nie rzucać w oczy. 

Cameron Hamilton to chodzący ideał. Wszystkie dziewczyny w kampusie się za nim uganiają, jednak on woli zaprzyjaźnić się z dziewczyną, która go niemal zwaliła z nóg, dosłownie! 

Przeszłość potrafi nieść za sobą różne widma, nawet na końcu kraju można kogoś dosięgnąć mailami i telefonami z pogróżkami...




COLLEEN HOOVER ODDAWAJ KORONĘ!!!
Gdy czytałam tę książkę autorka była dla mnie obca, ale teraz po ,,Obsydianie", który był tragiczny, potrafię dodać dwa do dwóch, czytając, że J.Lynn to pseudonim Jennifer L.Armentrout. Wracając na właściwe tory... Nigdy, ale to przenigdy nie zgadzałam się ze stwierdzeniem, że 'Colleen Hoover to królowa New Adult', nie, nie i jeszcze raz nie. A wszystko dlatego, że przed jej książkami poznałam tą. W tym wyjątkowym wypadku, zapominając o tragicznej serii Lux, J.Lynn można spokojnie i ZASŁUŻENIE nazwać królową New Adult. Ta książka powinna być wzorem tego typu książek. 

BOHATEROWIE I FABUŁA
Avery i Cameron to postacie, których nie da się nie lubić. A co ważniejsze są bardzo realni, że niemal czuć, że takich ludzi można by spotkać w prawdziwym życiu. No nie będę udawać, że tam Cam, nie jest wyidealizowany, ale pisarka tak umiejętnie to zrobiła, że niemal tego nie czuć. Po czasie nadal jestem zachwycona fabułą. Jest miejsce na trudną przeszłość, ale to nie wygląda tak jak w większości książek, że ci bohaterowie są na siłę z traumatyzowani, że tak powiem. Tutaj wszystko jest w idealnym porządku. Nie znajdziecie w tej książce już po dziesięciu stronach namiętnego seksu czy zakochania. W tej powieści wszystko idzie naturalnym tempem, takim w jakie jesteśmy w stanie uwierzyć. Moim zdaniem jest to ogromnym plusem!




EMOCJE
Wiecie co, strasznie ciężko mi jest napisać coś więcej z tego względu, że mam wrażenie, że wszystko co napiszę będzie kluczową częścią fabuły, a tego nie chcę. Powiem Wam za to o swoich emocjach. Naprawdę mało jest książek przy których dosłownie wstrzymuję oddech, śmieję się na głos, czerwienię z zawstydzenia (w normalnych sytuacjach), trzymam kciuki i mimo, iż znam zakończenie nadal jestem gotowa płakać w tych samych momentach i przeżywać te same emocje. 


OPRAWA GRAFICZNA
Moim zdaniem okładka jest śliczna. Bardzo podoba mi się ta szarość i ten czerwony, rzucający się w oczy tytuł. Wydawnictwo ma to do siebie, że ich okładki nie są zbyt piękne, ale ta jest wyjątkiem, jeżeli o mnie chodzi. W tym konkretnym wypadku nawet nie przeszkadzają mi te napisy na książce i opinia Szwed, bo w pełni się zgadzam z każdym słowem, które jest tam napisane.




PODSUMOWUJĄC
Zaczekaj na mnie to zdecydowanie fenomenalna książka! Bohaterowie są sympatyczni i realni, wszystko dzieje się z właściwym sobie tempem. Nie pojawia się zjawisko, w którym już na pierwszych dziesięciu stronach mamy właściwie wszystko i nie musimy czytać dalej. Uważam, że ta książka to idealne New Adult, dlatego jeśli lubicie ten gatunek, to koniecznie powinniście po nią sięgnąć! Moim zdaniem w tej książce autorka tak się popisała, że to ją nazywałabym królową New Adult, a nie panią Hoover. 


OCENA: 10/10 (arcydzieło)


Czytaliście? Znacie? Wiem, że ta książka nie jest może mega nowa, ale uważam, że naprawdę warto ją przeczytać! :)






22 komentarze:

  1. Po tak entuzjastycznej recenzji, grzechem byłoby nie przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż próbowałam czytać obsydiana naprawdę próbowałam ale padlam po 150(?) stronach strasznie męczyła mnie... Ta książka.. Skoro zaczekaj na mnie wywołało w tobie tyle emocji to i ja dam tej książce szansę mam nadzieję że i mnie zachwyci. Co prawda uważam że colleen Hoover napisała wybitne w moich oczach ugly love ale królową New adult bym jej nie nazwała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam całą serię Lux, ale kompletnie nie była w moim guście. ,,Ugly love" uwielbiam! <3 <3 <3

      Usuń
  3. Chyba zapiszę sobie ten tytuł i może któregoś dnia po niego sięgnę :)

    Pozdrawiam,
    The Bookish Dance

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze, ale uwielbiam takie książki wiec na pewno po nią sięgnę :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2018/05/67-recenzja-gwiazdor-laurelin-paige.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczaczki, kusisz mnie. Ale z drugiej strony na razie mam przeciążenie mózgu tym gatunkiem, z drugiej tonę książek do recenzji. Chyba nie mogę sobie pozwoliç na kolejną... ale jedna nie zrobi chyba wielkiej różnicy, prawda?

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, zachęciłaś mnie, spróbuję ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęciłaś mnie :) Uwielbiam New Adult także muszę przeczytać!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam do dziś moje wypieki na twarzy podczas czytania tej książki <3 Cudowna historia, aż mam ochotę sobie ją odświeżyć :) Pozdrawiam, Goszaczyta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy jest to pozycja dla mnie, ale po Twojej pochlebnej recenzji może spróbuję. :)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  10. Obsydian kocham! Ale szanuję to, że ty nie. :) Cieszę się, że inną książkę autorki pokochałaś! Ja nie czytałam tej książki... ale kochając inne książki Armentrout trochę się wstydzę, że ta jeszcze jest przede mną. Ale to się zmieni! Mam w planach przeczytać wszystkie książki autorki.... muszę to zrobić, chociaż ich jest niezmiernie dużo!
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to zrobić, zwłaszcza przeczytać tą! :)

      Usuń
  11. Nie znam tej autorki, ale jako s szczerze powiedziawszy, nie ciągnie mnie do jej książek :/

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥