7.06.2018

[153] J.Lynn ,,Bądź ze mną"

Z niewiadomych przyczyn ten tom męczyłam troszkę, a czytam go już drugi raz. Co dziwne za pierwszym razem bardziej mi się podobał niż pierwszy tom, a teraz jest odwrotnie. No cóż, doskonały przykład jak przez te trzy (cztery?) lata gust może się zmienić w przypadku tych samych książek.

,,Starałem się trzymać od ciebie z daleka. Próbowałem ignorować to co do ciebie czuję. Bo wiem, że nie wolno mi tego czuć. Ale to walka z góry skazana na niepowodzenie. I nie chcę już dłużej walczyć..''



TESSA I JASE
Dziewczyna przeżywa wyjątkowo trudny czas, od roku jest zakochana w przyjacielu (Jase) swojego brata (Cameron), a na dodatek jej marzenia o byciu zawodową tancerką stoją pod znakiem zapytania ze względu na kontuzję. Przyszedł czas na plan B, czyli studia, w tym samym mieście co brat i Jase...

Chłopak skrywa pewien sekret o którym praktycznie nikt nie wie. Rok temu połączył go z siostrą swojego przyjaciela namiętny pocałunek, ale wie, że nie może posunąć się dalej. To siostra jego najlepszego przyjaciela, tej granicy się nie przekracza. Ale co wtedy, gdy ta młodsza siostra postanawia studiować na tym samym kampusie?


TYPOWE?
Jak tak myślałam o opisie tej książki to zastanawiałam się czy to będzie typowa historia niegrzecznego chłopca i dobrej dziewczyny. Odpowiedź brzmi nie. Oboje są po przejściach, ale autorka urozmaica historię dość moim zdaniem nietypową tragedią na kampusie, a bynajmniej nie spotykaną w tego typu książkach, w związku z czym historia w pewnym momencie nabiera nieco mroczniejszego nastroju...

BOHATEROWIE
Tessa jak na młodszą siostrę boskiego Camerona, wypada naprawdę fajnie. Jase znamy nieco bardziej niż dziewczynę, bo pojawiał się dużo częściej w ,,Zaczekaj na mnie", dlatego od samego początku bardzo go lubiłam.

OPRAWA GRAFICZNA
No niestety okładka tej nieco mniej mi się podoba, ale nadal fajne jest to, że został zachowany styl obu okładek. W tej książce występuje też pewna irytująca rzecz, błędy w imionach. Występuje imię Jase i Jack, bardzo często jest pomylone imię, choć z kontekstu jest oczywiste, że to nie o tą osobę chodziło. Nie powiem, że strasznie mnie to nie irytowało, bo niestety tak było.

TRZEBA ZNAĆ ,,ZACZEKAJ NA MNIE"?
I tak i nie. Niby to jest drugi tom i tak naprawdę jest o kim innym, ale te postacie nie są nam obce. Występują też bohaterowie z pierwszej części, dzięki czemu możemy, na ile pozwala nam drugoplanowość ich historii, dowiedzieć się co u nich ciekawego.


PODSUMOWUJĄC
Bądź ze mną to bardzo fajna historia, nieco mroczniejsza od pierwszego tomu. Dotyczy innych postaci, choć występują też bohaterowie pierwszego tomu, więc miło jest znać ten początkowy tom, ale nie jest to konieczne. Ta historia podobała mi się odrobinę mniej niż poprzedniczka, ale jako New Adult jest świetna! Polecam ;)


OCENA: 8/10 (rewelacyjna)

Co sądzicie? Czytaliście, zamierzacie, macie w planach? :)





10 komentarzy:

  1. Może kiedys dam szansę temu cyklowi.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo chciałam przeczytać. Teraz ta książka jest mi obojętna. Ogólnie cała ta seria, czy co to jest :) Lepiej cieszę się, że książka wywarła na tobie tak pozytywne odczucia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie mam w planach. Wiem, że ona nie zajmie mi duzo czasu, ale aż tak mi nie zalezy na niej. Teraz mam taką długą listę lektur do preczytania po maturach, ze nadrabiam. :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach twórczość autorki, ale te plany póki co są bardzo, bardzo daleko :) Okładka niestety mi się nie podoba :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm hmmm w sumie bardzo fajnie napisałas wszystko <3 ale musiałabym sie bardziej do tej ksiązki przekonać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka raczej nie w moim typie, ale przekonał mnie fragment, w Twojej recenzji, w którym piszesz, że to nie jest książka o typowej grzecznej dziewczynie i niegrzecznym chłopcu, więc dam jej szanse.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥