30.06.2018

Czytelnicze podsumowanie maja i czerwca

Wakacje w końcu się zaczęły i czasu na czytanie jest masa! Ale najpierw trzeba podsumować co nieco, te dwa ostatnie miesiące nauki i drugiej klasy liceum, taaak, teraz od września będzie maturalna, już się nie mogę doczekać (oczywiście to sarkazm). 


Jak na dwa ostatnie miesiące szkoły, gdzie trzeba było się martwić ocenami i czasu było niedużo, uważam, że jest całkiem nieźle. Zwłaszcza, że w tych miesiącach skupiłam się jakoś bardziej na oglądaniu filmów niż czytaniu książek.

Liczba przeczytanych książek: 9
Liczba przeczytanych stron: 3 176

Ogólna liczba wyświetleń bloga: 134 647
Liczba wyświetleń w ciągu dwóch miesięcy: 7 740
Ogólna liczba obserwatorów: 444
Dołączyło obserwatorów: 8


Tutaj jestem wyjątkowo dumna, bo pojawiły się dwa posty bardzo wymagające, na które poświęciłam mnóstwo czasu, a mowa oczywiście o aplikacjach i topce filmów. 

RECENZJE: 10


INNE: 3
Czytelnicze podsumowanie maja i czerwca


Jakby tutaj nie było problemu, to by oznaczało, że zmarnowałam dwa miesiące i czytałam same przeciętne książki xD. Wiem, że ulubione posty są nieksiążkowe, ale jestem z nich mega dumna, więc po prostu tym razem wyjątkowo nie są to recenzje :p. I ewidentnie widać, że Wam też przypadł do gustu post o apkach. 

Najlepsza przeczytana książka: J.Lynn ,,Zaczekaj na mnie"
Najgorsza przeczytana książka: Katie Cotugno ,,99dni lata", Regina Brett ,,Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół"

Najlepszy post (według wyświetleń): 10 APLIKACJI NA TELEFON, KTÓRE POLECAM
Najlepiej komentowany post: 10 APLIKACJI NA TELEFON, KTÓRE POLECAM
Mój ulubiony post w maju: 10 APLIKACJI NA TELFON, KTÓRE POLECAM 
Mój ulubiony post w czerwcu: 6 FILMÓW MŁODZIEŻOWYCH


Nie mogłam się doczekać, aż będę mogła dojść do tej kategorii <3. Choć wybór jest naprawdę ciężki! Ku ironii najlepszym cytatem w czerwcu jest sentencja z najgorszej książki czerwca...

CYTAT MAJA - Cassandra Clare ,,Miasto szkła"

CYTAT CZERWCA - Regina Brett ,,Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół"


I to by było wszystko jeżeli chodzi o te dwa miesiące, a u Was jak wyglądały? Co ciekawego planujecie na wakacje? Wybieracie się gdzieś? :)





39 komentarzy:

  1. Podziwiam, ze masz tyle czasu na czytanie. Ja w nocy odplywam, a za dnia rysuje.
    Post o apkach swietny, chyba ze 3 od razu pobralam na telefon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zrezygnowałam z rysowania dwa lata temu, ale czasami mi naprawdę tego brakuje :(
      Cieszę się, że Ci się spodobał i okazał się przydatny ;)

      Usuń
  2. Gratuluję świetnych wyników. Ja przeczytałam 8 i jestem mega zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo gratuluję osiągnięć, zarówno blogowych jak i czytelniczych, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne wyniki :) u mnie rozliczenie z czerwca na blogu prawdopodobnie jutro ;)
    nigdy mi sie nie zdarzyło żebym pod koniec roku szkolnego miała mniej czasu, zwyczajnie sie wtedy opiedzielam xd jakoś zawsze wychodzi tak ze mam wszystko poprawione a jak nie to... mi sie nie chce, a i tak okazuje sie ze na koniec nauczyciel cos dopyta podciągnie ocene sam z siebie ;)
    musze koniecznie przeczytac zaczekaj na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam z tymi ocenami... ;D Ale u mnie maj niestety był bardzo ciężki, same sprawdziany...

      Usuń
  5. Też chcę tyle wyświetleń w ciągu dwóch mieisęcy, oddaj trochę. ;/
    Piękne podsumowanie, podziwiam za chęci robienia ich, bo mi to nie wychodzi. Oby następne dwa miesiące były bardzo udane.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie oddaję i tak z miesiąca na miesiąc jest z tym trochę słabiej :(
      Dziękuję <3

      Usuń
  6. Widać, że miałaś pracowity miesiąc :) Lecę nadrobić post o filmach a przy okazji przyznam, że skorzystałam z kilku Twoich propozycji aplikacji na telefon - bardzo fajny wpis! :)

    Widzę, że czytasz "Dary anioła" - pierwszy raz? Ja o wiele bardziej wolę "Diabelskie maszyny", mam wrażenie, że "Dary..." zostały bezsensownie rozciągnięte na tyle tomów, zrobiła się później trochę taka "Moda na sukces"... Co nie zmienia faktu, że dobrze wspominam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że okazał się przydatny ;)
      Tak, pierwszy raz czytam, ale aktualnie utknęłam. Skończyłam na trzecim tomie i jakoś nie spieszy mi się do czwartego ;D ,,Diabelskie maszyny" planuję po przeczytaniu tych sześciu tomów, jak się uda do końca wakacji...

      Usuń
  7. Gratuluję wyników i oby tak dalej w lipcu! :)
    Ja już od jakiegoś czasu przestałam robić podsumowania i w sumie nawet nie liczę ile książek w danym miesiącu przeczytałam, ale w czerwcu było ich sporo. :D Teraz cieszę się najdłuższymi wakacjami w życiu, bo zaczęłam je 27 kwietnia więc staram się korzystać z czasu wolnego i czytać ile się da. :D
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      To korzystaj póki możesz, mnie takie czekają za rok :p

      Usuń
  8. Dobry wynik,miasto szkła czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z czerwca bardzo mi się podoba :)
    Gratuluję statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Umknął mi post z aplikacjami. Zdecydowanie muszę go nadrobić. Ogólnie widzę udany miesiąc, oby kolejny był lepszy.
    Udanych wakacji!

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne wyniki :) Ja w klasie maturalnej miałam w najwięcej luzu, w pewnym momencie było tego wszystkiego tak dużo, że po prostu, tak jak połowa klasy, odpuściłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię, ile udało Ci się napisać recenzji przez dwa miesiące. Nie wiem, czy mi się uda napisać tyle w ciągu tego roku.

    Wyniki masz bardzo ładne, zasługujesz na nie jak najbardziej. :D Dalej się tak rozwijaj i tyle pisz. :D Powodzenia!


    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda, przecież to wcale nie tak dużo ;)

      Usuń
  13. Cytat jest super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe statystki :) Bardzo spodobał mi się ten cytat z czerwca <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne cytaty! Muszę w końcu przeczytać kolejne tomy "Darów anioła".

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałem się w tych cytatach <3
    Pozdrawiam,
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Przeczytałaś chyba nawet więcej niż ja mimo wolnych dwóch miesięcy.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi cytat daje do myślenia. Gratuluję wyników! Ja o klasę maturalną będę martwić się za rok, bo właśnie skończyłam pierwszą liceum. Chociaż patrząc na to, jak szybko ten rok szkolny zleciał, może powinnam zacząć się bać już teraz ;D

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś :p Nie no żartuję, ale strasznie szybko leci :(

      Usuń
  19. Kurdee początek wakacji.. kiedy to było?! Mam wrażenie, że leci mi ten czas przez place teraz... już połowa lipca! Za dwa tygodnie sierpień :( Wyniki dobre!! :D Nie przejmuj się! ;) Czytanie to nie wyścigi :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam ;D
      Właśnie, to nie wyścigi i to najczęściej sobie uświadamiam, gdy nie mam chęci do czytania :)

      Usuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥