23.12.2018

6 FILMÓW IDEALNYCH NA ŚWIĘTA

Postanowiłam podtrzymać swoją blogową tradycję i trzeci raz z rzędu wstawić ten post tego samego dnia. Nawet tytuł zostawiłam ten sam, choć w tym poście znajdziecie filmy, które na święta idealne nie są, w zasadzie nie są idealne na nic. Tym razem macie w czym przebierać, ponieważ na Mikołajki wstawiłam pierwszą część filmów, no i dochodzą do tego dwa posty z ubiegłych lat (podlinkuję na dole posta). Mam nadzieję, że choć jednym z nich Was zaskoczę, bo oprócz tych popularnych staram się stawiać na te mało znane, żeby można było odkryć coś nowego, równie fajnego.


*wszystkie opisy filmów pochodzą z Filmwebu*
Kraj produkcji: USA | Rok premiery: 2014 | Czas filmu: 1h 18min | Moja ocena: 1/10

OPIS: Życie Kelly i Jeffa zostaje zakłócone, gdy nieoczekiwanie wprowadza się do nich jego młodsza siostra, Jenny, która właśnie zerwała z chłopakiem. 

Właśnie ten film jest NIE-idealny na święta. Ta produkcja to totalna porażka. Ekranizację chciałam obejrzeć ze względu na aktorkę, Anne Kendrick, która może do moich ulubionych aktorów nie należy, ale przyjemnie jest ją widzieć na ekranie, dlatego też się skusiłam. Zawiodłam się  niesamowicie, nie sądziłam, że obejrzę świąteczny film, który będzie taką porażką. Pozwólcie, że wymienię najgorsze przewinienia filmu, żebyście nie tracili na niego czasu. Brak efektów specjalnych, okropna muzyka lub jej brak, przesadna wulgarność, kolorystyka całego w filmu jest szara, nudny jak flaki z olejem. Proszę, nie psujcie sobie oczu i nie marnujcie czasu na ten film. Naprawdę, nie jest tego wart.


Kraj produkcji: USA, Kanada | Rok premiery: 2016 | Czas filmu: 1h 24min | Moja ocena: 6/10

OPIS: Sara Shaw jest pracowitą, lecz zbyt uległą i miłą osobą. Gdy jej szef Dirk Tyson kradnie jej pomysł na inicjatywę bożonarodzeniową, kobieta stwierdza, że musi zacząć walczyć o siebie. Wkrótce Sara spotyka Świętego Mikołaja, który oferuje, że spełni jej jedno życzenie. Kobieta prosi o odwagę do powiedzenia właścicielowi firmy Peterowi, że Tyson przywłaszczył jej pomysł. Święty Mikołaj spełnia życzenie Sary, dodając jej odwagi do walczenia o siebie na 48 godzin.

Ekranizacji nie miałam w planach, ale obejrzałam zrządzeniem losu i była całkiem fajna. Jest to jednak film, który jest skierowany do niewymagających odbiorców ze względu na różne niedociągnięcia. Mimo wszystko wydaje mi się, że jest mało znany, a jeżeli chodzi o tło wydarzeń to zdecydowanie różni się od reszty. 


Kraj produkcji: ? | Rok premiery: 2018 | Czas filmu: 1h 35min | Moja ocena: 9/10

OPIS: Utalentowana, ale sfrustrowana fotografka dostaje w prezencie świąteczny kalendarz, który zdaje się przepowiadać przyszłość.

To dopiero (!) drugi w tym roku świąteczny film Netflixa za mną. Bardzo spodobał mi się zwiastun i jak już go tylko zobaczyłam to wiedziałam, że na pewno obejrzę film. Sądzę, że ta produkcja jest bardzo oryginalna pod względem tła świątecznego i naprawdę przyjemna w odbiorze. Bardzo, bardzo mi się spodobała, dlatego na pewno z filmów świątecznych, które obejrzałam w tym roku, znajdzie się na mojej osobistej topce najlepszych ekranizacji.


Kraj produkcji: USA | Rok premiery: 2015 | Czas filmu: 1h 29min | Moja ocena: 1/10

OPIS: Kayla szykuje się do ślubu ze znanym choreografem. Przypadkowy i magiczny pocałunek z nieznajomym zaczyna jednak budzić w niej wątpliwości.

Drugie w tym poście filmowe nieporozumienie... Akcja dzieje się w słonecznym miejscu, gdzie w ogóle nie czuć klimatu świąt. Samych ozdób świątecznych jest naprawdę znikoma ilość. Ogólnie wypada naprawdę słabo, a pod względem świątecznym to już całkowita porażka. Jedyne co mi się w miarę podoba to plakat filmu, nic poza tym. Nie polecam.


Kraj produkcji: USA | Rok premiery: 2009 | Czas filmu: 1h 35min | Moja ocena: 3/10

OPIS: Ambitna publicystka planuje wydanie kalendarza ze zdjęciami dwunastu mężczyzn, którego dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Produkcję chciałam już obejrzeć w tamtym roku, ale za późno ją znalazłam, więc doszłam do wniosku, że zostawię sobie na kolejny rok i niestety to nie był dobry pomysł. Spodziewałam się czegoś całkiem innego i ponieważ nie przeczytałam opisu, myślałam, że mowa tutaj o kalendarzu adwentowym, a nie rocznym. Może gdybym przeczytała opis to nie obejrzałabym filmu, ale to zrobiłam po fakcie, dlatego wrażenia podczas filmu były średnie albo w ogóle ich nie było. Nie przypadł mi do gustu i był raczej przeciwnością tego co chciałabym zobaczyć... 


Kraj produkcji: USA | Rok premiery: 2018 | Czas filmu: 1h 41min | Moja ocena: 10/10

OPIS: Zwyczajna cukiernik z Chicago i przyszła księżniczka, które wyglądają jak bliźniaczki, postanawiają przed świętami zamienić się życiami.

Zdecydowanie najlepszy film jaki obejrzałam w tym roku! Totalnie w moim stylu! Zakochałam się w tym filmie i nadal czuję filmowego kaca po nim, więc sami rozumiecie. Dawno na ekranie nie widziałam Vanessy Hudgens, ale poradziła sobie świetnie! Bardzo przyjemnie się ją oglądało i cieszę się, że wróciła do filmowego świata, chociaż jakąś jej fanką nie byłam. Historia jest świetna, dlatego  bardzo mocno Wam polecam! <3 Mogłabym długo opisywać zachwyt jaki we mnie wzbudziła, ale bardzo bym chciała, żebyście odkryli to sami...


Te filmy raczej są przeciwieństwem "idealnych" oprócz 3 i 6, bo Netflix naprawdę dał wspaniały popis, ale jednak chciałam zostać przy tradycji i tym tytule, wiem, brzmi śmiesznie, bo przecież to nic wielkiego, ale dla mnie było to dość ważne. Korzystając też z okazji chcę Wam życzyć wesołych świąt, spędzonych w pozytywnej i szczerej atmosferze, w miłości, pogodzie z samym sobą i wszystkim co najlepsze. Niech te święta będą wspaniałe! :)

LINKI DO POSTÓW Z UBIEGŁYCH LAT:
- 10 FILMÓW IDEALNYCH NA ŚWIĘTA (WERSJA 2016) - KLIK
- 6 FILMÓW IDEALNYCH NA ŚWIĘTA (WERSJA 2017) - KILK
- 6 FILMÓW ŚWIĄTECZNYCH NA MIKOŁAJKI (WERSJA 2018) - KILK

Mam nadzieję, że nikt nie będzie marudził na brak filmów, bo w tym roku łącznie z pierwszą, mikołajkową wersją, przygotowałam dla Was dwanaście propozycji, a wraz z poprzednimi latami macie do wyboru, aż z 28 świątecznych filmów, więc liczę na to, że któryś z nich Was na pewno zaskoczy i że coś obejrzycie. Chętnie poczytam o Waszych wrażeniach w komentarzach lub podyskutuję na ig.






15 komentarzy:

  1. "Zamiana z księżniczką" wydaje mi się najciekawsze z tego zestawianie, ale widziałam już kilka filmów z motywem zamiany ról przez osoby, które wyglądają identycznie, lecz mają inny status społeczny i kolejnego nie mam ochoty oglądać.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych filmów oglądałam jedynie "Świąteczny Kalendarz" :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z filmów wymienionych przez Ciebie, chętnie obejrzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś zupełnie nie jestem wkręcona w świąteczne filmy (książki tym bardziej) i naprawdę rzadko oglądam je przed świętami. Jeśli już, to raczej coś, co oglądam co roku - czyli Rudolf Czerwononosy i Ekspres Polarny ❤️❤️❤️ To, co robię przed świętami, to na potęgę słucham piosenek świątecznych ❤️❤️❤️
    Wesołych świąt! Spełnienia marzeń! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenek także słucham dużo, ale w świąteczny klimat wprawiam się dosłownie wszystkim :)

      Usuń
  5. Zachęciłaś mnie do obejrzenia "Świątecznego kalendarza" :) Zwłaszcza,. że bardzo lubię tę aktorkę, po jej roli w "Pamiętnikach Wampirów" :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zamiana z księżniczką" - widziałam i ku swojemu zdziwieniu bardzo lubię. Ciepły, fajny i lekki film ;) Ze swojej strony okrutnie mocno polecam "Love, actually" - to film, bez którego według mnie nie ma świąt ;)

    WESOŁYCH ŚWIĄT! ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ten film i nawet jest w którymś z moich zestawień, ale mi kompletnie nie przypadł do gustu :/

      Usuń
  7. Tylko 12 mężczyzn...oglądałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogladałam ostatni :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥