7.08.2018

[165] Cora Carmack ,,Coś do ocalenia"

Ostatni tom tej przedziwnej serii i oto wisienka na torcie. Wbrew pozorom nie mam nic złego do powiedzenia na jej temat. No i plusem jest to, że każdy z tomów jest o kim innym, więc nie musicie obawiać się spoilerów. 

,,(...) ludzie, którzy twierdzą, że pieniądze nie dają szczęścia, nie umieją ich wydawać."

WOJOWNICZA LWICA
Kelsey Summers to dziewczyna, która zawsze dostaje to co chce. Niedawno skończyła studia i teraz bez żadnych ograniczeń wydaje kasę na podróże po całej Europie. Kto by jej nie zazdrościł? To przygoda życia, zwłaszcza wtedy, gdy nie trzeba szczędzić pieniędzy na nic, bo ma się bogatego tatusia. Dla niej ta podróż nie jest powodem do zazdrości, sama nie wie czego pragnie i wyrusza w poszukiwaniu zabawy i siebie. Być może pomoże jej w tym przystojniak Hunt, czy dzięki niemu cokolwiek się rozjaśni czy bardziej poplącze?


BOHATEROWIE
Przyznam, że Kelsey występowała już w pierwszym tomie i to już wtedy zyskała moją sympatię. Ta szalona i odważna dziewczyna w środku skrywa nie do końca ładne wnętrze. Każdy ma swoje demony, ale kto by podejrzewał taką śliczną buźkę o traumy? To zdecydowanie moja ulubiona bohaterka tej trylogii, ani przez chwilę nie działała mi na nerwach. Hunt to facet, o którym w sumie nie wiemy nic, ale ta jego aura tajemniczości jest jak najbardziej na plus.

FABUŁA
Styl pisarki jakoś poszedł w górę, albo ja naprawdę bardzo dobrze odebrałam tę historię. Główną ideą jest poszukiwanie siebie i odkrywanie własnych pragnień. Przy okazji mamy niesamowite tło europejskich miast i państw. Finał tej historii tak mnie zadziwił, mimo że coś lekko podejrzewałam to myślałam, że jednak intuicja mnie myli. Moim zdaniem to dość duży atut tej lektury. 

NAJLEPSZA CZĘŚĆ?
Jak dla mnie zdecydowanie tak. Ta historia najbardziej mi się spodobała z całej trylogii. Sama nie do końca potrafię powiedzieć, co miała w sobie takiego, ale czytało się ją jakoś gładko, przyjemnie i pozytywnie. Ten tom jest naprawdę dobry, w porównaniu do tragicznej jedynki i całkiem dobrej dwójki. 


PODSUMOWUJĄC
Coś do ocalenia to moim zdaniem najlepsza historia z całej tej trylogii. Przypadła mi do gustu pod względem fabuły, bohaterów i ogólnego zarysu. Była najbardziej dojrzała i najprzyjemniej się ją czytało. Uważam, że można spokojnie ominąć pierwszy tom, który był słaby i zabrać się od razu za drugi i trzeci. 

OCENA: 7/10 (bardzo dobra)


Czytaliście? Zamierzacie? Kojarzycie tę serię? :)






26 komentarzy:

  1. Szału nie ma ale dobra w czytaniu. Dawno już ją poznałam i dokładnie nie pamiętam wrażeń, ale coś pamiętam więc nie było źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No skoro 7 na 10 i to najlepsza część, to raczej nie sięgnę. Zresztą wiesz co sądzę o tych okładkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w przyszłości się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... Wydaje się najciekawsza ze wszystkich. :D
    Może kiedyś ją przeczytam. :D


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę serię chyba sobie odpuszczę :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba na prawdę trzeba się za to wziąć dużo osób poleca <3

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis mi się spodobał :) Chętnie przeczytam.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia zapowiada się ciekawie, jednak to nie mój gatunek. Może jednak kiedyś się skuszę przez to Europejskie tło :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Złodziejka zapisanych stron

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej serii i chętnie się z nią zapoznam. Jestem ciekawa czy mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zamierzam tego czytać. Totalnie nie moje klimaty.
    Pozdrawiam :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie słyszałam o tej serii! Zatem czas to zmienić :)
    Pięknie tu u Ciebie, zostaję na dłużej :)

    Pozdrawiam!

    camilleshade-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Recenzja bardzo rzetelnie,ciekawie napisana i nie powiem - intrygująca, ale to chyba nie do końca moje klimaty czytelnicze.

    Pozdrawiam! włóczykija z Imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥