31.08.2018

Czytelnicze podsumowanie lipca i sierpnia

Tak jak zawsze wakacje zleciały stanowczo za szybko. Ubolewam nad tym szczególnie mocno z tego względu, że teraz raczej o wolnym czasie mogę zapomnieć, w końcu nadeszła klasa maturalna. Wiadomo nie do przesady, ale no cóż, takie są fakty, że teraz więcej czasu będę poświęcać na naukę niż rozrywkę, co pewnie będzie skutkowało moją słabą obecnością tutaj :(.


Ogólnie jak mam powiedzieć odnośnie czytania i innych rzeczy to jestem zadowolona, nawet bardzo, bo mogę śmiało powiedzieć, że raczej skupiałam się na nadrobieniu tego co w roku szkolnym jest nie do zrobienia. Czytałam, oglądałam filmy, seriale i korzystałam z ostatnich chwil lenistwa przed trzecią liceum.

Liczba przeczytanych książek: 16
Liczba przeczytanych stron: 6 260

Ogólna liczba wyświetleń bloga: 143 707
Liczba wyświetleń w ciągu dwóch miesięcy: 9 060
Ogólna liczba obserwatorów: 455
Dołączyło obserwatorów: 11


Zdecydowanie dwa najbardziej obfite miesiące w ilość postów, recenzji, czy nawet postów około książkowych. Wprowadziłam także nową serię, która może nie będzie pojawiać się za często, ale teraz też wchodzi w część mojego życia, czyli seriale :p. Wzięłam też udział po raz pierwszy w akcji Book Tour, i przyznam, że naprawdę mi się podobało! Z innych postów są filmowe wersje Kopciuszka, jak dla mnie bardzo sentymentalne <3.

RECENZJE: 15

INNE: 5
Czytelnicze podsumowanie lipca i sierpnia


Z takiej ilości postów to wyjątkowe wyzwanie :). Dlatego postanowiłam dodać po kilka opcji... xD Ja osobiście uwielbiam wszystkie posty około książkowe jakie dodałam w tych miesiącach.

Najlepsza przeczytana książka: Alwyn Hamilton ,,Duchy rebelii"; Paulina Hendel ,,Trzynasty księżyc"; Jenny Han ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam"
Najgorsza przeczytana książka: Cora Carmack ,,Coś do stracenia"; J.Sterling ,,Zmiana"; E L James ,,Pięćdziesiąt twarzy Greya"

Najlepszy post (według wyświetleń): PERSPEKTYWY - GIRL VS. BOY
Najlepiej komentowany post: Martyna Senator ,,Z nicości"
Mój ulubiony post w lipcu: PERSPEKTYWY - GIRL VS. BOY; 9 FILMOWYCH WERSJI KOPCIUSZKA 
Mój ulubiony post w sierpniu: Serialowy zawrót głowy #1

W lipcu jakoś żaden cytat nie zachwycił mnie nad wyraz, ale postanowiłam się wyłowić jeden, który nie brzmi najgorzej. A w sierpniu za to miałam już nieco większy problem, ale postawiłam na coś co wydaje mi się mega prawdziwe i ludzkie.

CYTAT LIPCA - J.Sterling ,,Zmiana"

CYTAT SIERPNIA - Jenny Han ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam"


I to by było wszystko jeżeli chodzi o te dwa miesiące. Teraz niestety już będzie dużo słabiej, bo idzie szkoła :(. Na szczęście lub nie po korzystam z tych ostatnich chwil wakacji, bo jutro odbędzie się moja osiemnastka! Ale to zleciało :p. A naprawdę osiemnaście skończę 7 września, ale cśśś... 

P.S. Na wszystkie zaległe komentarze postaram się odpowiedzieć w niedzielę lub poniedziałek ;). Teraz zupełnie nie mam do tego głowy i czasu!




27 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne miesiące za Tobą. Gratuluję i życzę, aby kolejne były równie obfite. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaach, wszystkiego najlepszego! :D Pierwsze "dorosłe" urodziny, aż mnie wzięło na wspominki :D
    Co do klasy maturalnej - nie taki diabeł straszny jak go malują ;) Dasz radę :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny dopiero 7 września! <3
      Mam nadzieję, że nie mylisz się co do klasy, oby było dobrze! :)

      Usuń
  3. Osiemnastka... Ach, kiedy to było... Wszystkiego dobrego teraz i 7 września! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już na całe szczęście po maturach, ale i tak muszę poprawić rozszerzenia więc w sumie i tak to mnie znów czeka. O ile dobrze pamiętam to akurat czas wolny jakiś miałam, ale po nauce i po całym dniu spędzonym w szkole nic mi nie chciało się robić. Może u ciebie będzie lepiej.
    Gratuluję wyników i udanej osiemnastki życzę :)
    Pozdrawiam.
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo jeejku ja swoją osiemnastkę miałam w lipcu ;) to tak na zaś wszystkiego co najlepsze i samych ciekawych książek do przeczytania, seriali i filmów do obejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo przeczytałaś, mi wstyd bo tylko jedna książka przez przeprowadzkę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu życzę Ci wszystkiego najlepszego! No i powodzenia w klasie maturalnej - ja za rok będę to przeżywać i pewnie do tego czasu zejdę na zawał z nerwów :D KOCHAM ,,Do wszystkich chłopców..." i bardzo się cieszę, że masz o tej książce podobne zdanie :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      No mnie pewnie nerwy będą cały ten rok jadły xDD
      Cieszę się, że też kochasz tą książkę, koniecznie muszę zajrzeć do Twojej opinii o niej! :)

      Usuń
  8. Wykorzystałaś swój czas na maksa widzę! Super! Gratuluję wyników. I powodzenia w klasie maturalnej! :)
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Woww gratuluje statystyk! Mam nadzieje, że klasa maturalna, aż tak bardzo nie uprzykrzy Ci życia jeżeli chodzi o czytanie książek nie będących lekturami :P

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ale mi tak dobrze nie poszło hehe przeczytałam tylko jedną książkę w sierpniu szkoda trochę ale lepiej jedną niż wcale :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane miesiące za Tobą :)
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji 18 urodzin!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Post z perspektywami był naprawdę bardzo dobry. Fajnie się go czytało i po prostu był interesujący.


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te cytaty mega :)
    Niezły wynik z ilością przeczytanych książek, nigdy bym chyba aż tylu nie zdążyła przeczytać w wakacje :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne miałaś te wyniki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥