30.04.2018

Czytelnicze podsumowanie marca i kwietnia

Jak już wczoraj wspominała mam dość spore zaległości, jeżeli chodzi o blogowanie, a że to post podsumowujący, to co nieco napiszę o powodach swojej nieobecności, choć pewnie są oczywiste. 


Swoje komentarze pozostawię na dalsze części, bo raczej zachwycona swoimi brakami i spadkiem aktywności nie jestem. 


Liczba przeczytanych książek: 9
Liczba przeczytanych stron: 3 578

Ogólna liczba wyświetleń bloga: 126 907
Liczba wyświetleń w ciągu dwóch miesięcy: 7 020
Ogólna liczba obserwatorów: 436
Dołączyło obserwatorów: 6


Jak na dwa miesiące nie wyszło źle, i muszę przyznać, że przy tak małej ilości czasu jaką obecnie operuję jestem zadowolona z siebie. Niby jest właśnie ciężko w szkole, ale jakoś daję radę znaleźć odrobinę tego czasu na napisanie czegoś, nieco gorzej już z odwiedzinami, ale coś wykombinuję ;). Spadek zaczyna się dopiero w kwietniu, bo marzec naprawdę dobrze mi szedł. 

RECENZJE: 7


INNE: 3
Czytelnicze podsumowanie marca i kwietnia

Tym razem wybór mam dość mały, ale wydaje mi się, że w kolejnym podsumowaniu (maja i czerwca) będzie (powinno) być dużo lepiej :).


Najlepsza przeczytana książka: James Dashner ,,Więzień labiryntu"; Mathilde Aloha ,,Story of Bad Boys"
Najgorsza przeczytana książka: Lucia Taboada ,,Ogarnij się i żyj bez kompleksów"

Najlepszy post (według wyświetleń): Ernest Cline ,,Player One"
Najlepiej komentowany post: 11 CZYTELNICZYCH FAKTÓW O MNIE
Mój ulubiony post w marcu: DODATKI DO KSIĄŻEK 
Mój ulubiony post w kwietniu: Ernest Cline ,,Player One"

Fanfary poproszę! To naprawdę bardzo wyjątkowy raz, bo od razu wiedziałam, które cytaty tutaj umieszczę i nie musiałam bić się sama ze sobą, co nie zdarzyło się do tej pory (chyba) ani razu.

CYTAT MARCA - Joanne Macgregor ,,Jej wysokość P."


CYTAT KWIETNIA - Ernest Cline ,,Player One"


I to już wszystko, jeżeli chodzi o podsumowanie tych dwóch miesięcy. Teraz nadszedł czas wolnego, bo majówka, dlatego też jestem ciekawa czy macie jakieś fajne plany na ten czas? :)





31 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję udanych miesięcy czytelniczych 💕💕 teraz jak już mamy piękną pogodę i majówke przed nami to nic tylko czytać i się opalać! Oczywiście wieczorem przerwa na grilla 🤗

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo przeczytałas mi sie w sumie udało 2 przez pace i jej system :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę dobry wynik, gratuluję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak te dwa miesiące szybko minęły! Ani się obejrzymy, a będzie tu następne podsumowanie :D (i w sumie nie miałabym nic przeciwko, żeby to nastąpiło jak najszybciej no bo... wakacje ♥) Ostatnia prosta, haha :D Także no ja się obawiam jak to u mnie z czytaniem będzie :/ A majówka mi mija pod znakiem błogiego lenistwa i ładowania baterii na te dwa miechy :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje <3 Z jednej strony ich pragnę, a z drugiej chcę odsunąć to w czasie, bo po nich zaraz rok pełen nauki do matury :o

      Usuń
  5. Treściwe podsumowanie! :D
    Gratuluje wyników. Z przeczytanych przez Ciebie książek czytałam tylko "Rozgrywkę" :D i nie podobała mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! zazdroszczę wyników!! Ogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę - świetne statystyki! Nie masz się czym przejmować, nie jeden bloger Ci zazdrości (w tym ja hahah) :D Szkoła rzeczywiście potrafi dać w kość. Przechodziłam to w ubiegłym roku i byłam załamana statystkami... Totalne dno.
    Życzę Ci mimo wszystko lepszych kolejnych miesięcy blogowania i przede wszystkim w pełni satysfakcjonujących :** Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to takie miłe, motywujące i podnoszące na duchu! <3 :*

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku :) Cytat marca w dechę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam w kwoetniu 12 książek w marcu chyba o jedną mniej, niestety w recenzjach tego nie widać, bo nieważne ile przeczytam i tak recenzji mam 6-7 :/ trzeba w końcu nadrobić zaległości ^^

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak samo pod względem tego, że czytam więcej a recenzje jakoś tak się rozchodzą, że zawsze jest ich tyle samo, a później mam zaległości xDD

      Usuń
  10. Domyślam się, że chciałabyś lepszych wyników, ale ja chciałabym, żeby więcej ludzi w Polsce miało choć połowę Twojego wyniku! :D Różnie z tym czytelnictwem bywa teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No w dwa miesiące to bardzo dobrze :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie! :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyniki patrząc, że wspominałaś o małej ilości czasu. ;) Na majówkę zaplanowałam dużo czytania, by nadrobić trochę zaległości.
    Pozdrawiam, Alice
    Our books. Our love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo i ku zdziwieniu samej siebie mam już dwie książki za sobą, kto wie, może uda się jeszcze trzecią skończyć? :D

      Usuń
  14. Moja majówka mija pod znakiem czytania, leniuchowania i różnego rodzaju aktywności fizycznej, czyli wszystkiego tego, co najbardziej lubię ;) Gratuluję Ci wyników w marcu i kwietniu! Nawet jeśli nie jesteś do końca zadowolona, myślę, że wyszło nieźle, w końcu dobrze wiem, jak bardzo szkoła potrafi ograniczyć czas wolny. Co do cytatu z Jej wysokości P., jest bardzo trafny i mądry. Ta książka czeka na mojej półce i wkrótce się za nią zabiorę :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mija podobnie :p Dzięki i miłego czytania! ;)

      Usuń
  15. Ładny wynik :) Player One mam w planach, bo film bardzo mi się podobał, a jestem ciekawa książki

    OdpowiedzUsuń
  16. 9 książek to świetny wynik biorąc pod uwagę niewielką ilość czasu ;) Doskonale Cię rozumiem, bo sama zmagam się z tym samym i mam zaległości zarówno czytelnicze, jak i w pisaniu notek na blogu. Trzymam kciuki, by kolejne miesiące były lepsze i obfitowały w świetne lektury :) Sama mam w planach "Jej wysokośc P." oraz "Player One" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Bardzo się cieszę, że się tutaj znalazłeś. Jeżeli masz chwilkę wolnego czasu to skomentuj przeczytany post, na pewno wywołasz tym uśmiech na mojej twarzy! A jak zostawisz linka do swojego bloga to na pewno złożę Ci rewizytę.

♥SPODOBAŁ CI SIĘ MÓJ BLOG? TO ZAOBSERWUJ!♥